AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Håper noen vet om en kur mot dette. Jeg stresser mye og føler dette er grunnen til at det blir lukt som ikke er bra fra underlivet mitt. Jeg har nettopp brukt 7 dagers kur, men det kommer tilbake dagen etter. Sånn vaginalkur mot lukt. Tuber man sprøyter inn fra apoteket. Jeg får og ofte soppinfeksjoner. Kan dette og komme av stress? Anonymkode: 30193...8fb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper noen vet om en kur mot dette. Jeg stresser mye og føler dette er grunnen til at det blir lukt som ikke er bra fra underlivet mitt. Jeg har nettopp brukt 7 dagers kur, men det kommer tilbake dagen etter. Sånn vaginalkur mot lukt. Tuber man sprøyter inn fra apoteket. Jeg får og ofte soppinfeksjoner. Kan dette og komme av stress? Anonymkode: 30193...8fb Vært hos lege? Anonymkode: 07978...f11 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Overdreven bruk av såpe nedentil? Anonymkode: 7a1d4...c2c 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Men bestill nå time hos fastlegen da som alle andre. Du blir ikke kvitt problemet av å skrive om det på et forum. Det høres ut som en bakteriell ubalanse, evt en kjønnssykdom. En kvalifisert lege er uansett løsningen på problemet ditt, ikke KG. Anonymkode: e1357...c40 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Nei ikke overdreven bruk av såpe. Prøvd å bare skylle når jeg dusjer, ingen forskjell 😔 -Ts Anonymkode: 30193...8fb
Lorieen Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei ikke overdreven bruk av såpe. Prøvd å bare skylle når jeg dusjer, ingen forskjell 😔 -Ts Anonymkode: 30193...8fb Spiser du mye sukker og ultraprosessert mat? Bruker du syntetisk undertøy? Stringtruser? 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 Du bør dra til legen. Kan være sopp kan være vaginose. Det forsvinner jo ikke om du ikke prøver og finne ut hva det er i det minste, og bare venter du kan problemet bli verre og man går rundt og lukter vondt etterhvert. Anonymkode: a5f95...d10 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 Lorieen skrev (1 minutt siden): Spiser du mye sukker og ultraprosessert mat? Bruker du syntetisk undertøy? Stringtruser? Jeg har gjort alt det der og har ikke hatt vond lukt fra underlivet siden jeg hadde sopp som ung. Så tviler på at det er det som er problemet i underlivet hennes. Anonymkode: a5f95...d10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 Bakteriell vaginose, lukter stram gammal fisk og må behandles med reseptbelagte midler. https://www.helsenorge.no/sykdom/underliv/skjedekatarr-bakteriell-vaginose/ Anonymkode: 5a515...2e4 1
Lorieen Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har gjort alt det der og har ikke hatt vond lukt fra underlivet siden jeg hadde sopp som ung. Så tviler på at det er det som er problemet i underlivet hennes. Anonymkode: a5f95...d10 Så fordi du hadde flaks, så har alle andre automatisk det også selv om de gjør alt man ikke skal gjøre hvis man plages med underlivet? Tilbakevendende infeksjoner i underlivet har alltid en årsak. Det jeg lister opp er kjente risikofaktorer. Noen bruker stringtruser i polyester hele livet, vasker dåsa med Family Fresh mens de gomler sukker og gluten og får aldri en eneste soppinfeksjon, andre kan ikke bruke string én gang uten å få problemer. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 Jeg opplevde ulike infeksjoner da jeg hadde spiral, så har du det? Anonymkode: 71216...d4c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis ikke det har funket for deg og du får ofte sopp så må du dra til lege. Hadde lignende problem som deg i mange år da tok legen gynekolog ordentlige celleprøve og sendte til sykehus for og finne ut hvorfor jeg fikk så kraftige infeksjoner. Viste seg at jeg trengte reseptbelagte medisiner for det ut livet og brukte dette i mange år. Men heldigvis så ga det seg til slutt og nå.er jeg helt frisk. Du kan ha mye unormal ubalanse i vagina så dra til legen send inn urin prøve og la gynekolog lege sjekke deg. Viktig og få det sjekket ut av ordentlige medisinsk personell Anonymkode: 41b6a...88c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 Jeg syntes det hørtes ut som bakteriell vaginose, men skjønte ikke helt om det var kur for det du hadde brukt? I så fall ville jeg tatt en tur til lege for å be om en annen kur siden den første ikke funket. (Og jeg får gjerne en runde med sopp etter en sånn kur, så det er stas...) Anonymkode: d370f...077 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 Lorieen skrev (Akkurat nå): Så fordi du hadde flaks, så har alle andre automatisk det også selv om de gjør alt man ikke skal gjøre hvis man plages med underlivet? Tilbakevendende infeksjoner i underlivet har alltid en årsak. Det jeg lister opp er kjente risikofaktorer. Noen bruker stringtruser i polyester hele livet, vasker dåsa med Family Fresh mens de gomler sukker og gluten og får aldri en eneste soppinfeksjon, andre kan ikke bruke string én gang uten å få problemer. Noen reagerer på sexpartnere. Andre tåler ikke Kobberspiral. Det du snakker om er sopp, bakteriell vaginose er noe annet. Anonymkode: 5a515...2e4 1
Lorieen Skrevet 30. januar 2024 #16 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen reagerer på sexpartnere. Andre tåler ikke Kobberspiral. Det du snakker om er sopp, bakteriell vaginose er noe annet. Anonymkode: 5a515...2e4 Kobberspiral og partnerbytte er OGSÅ kjente risikofaktorer ja. Sopp lukter som regel ikke vondt, men infeksjoner/ubalanse i underlivet kommer av et eller annet, enten det er sopp eller vaginose eller hva har du. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #17 Skrevet 30. januar 2024 Lorieen skrev (19 minutter siden): Spiser du mye sukker og ultraprosessert mat? Bruker du syntetisk undertøy? Stringtruser? Det kan bli værre av stringtruser, men ikke borte selv om jeg går bort ifra å bruke dette. Spiser ikke mye sukker heller. Flink til å spise grønnsaker. Anonymkode: 30193...8fb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #18 Skrevet 30. januar 2024 Du bør få time hos en gynekolog og forklare problemene du har, og bli undersøkt og tatt prøver. Ingen her inne kan vite hva som er galt med underlivet ditt. Det eneste du kan gjøre er å få det undersøkt. Hvorfor har du ikke undersøkt deg? Anonymkode: 0c9e4...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #19 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg syntes det hørtes ut som bakteriell vaginose, men skjønte ikke helt om det var kur for det du hadde brukt? I så fall ville jeg tatt en tur til lege for å be om en annen kur siden den første ikke funket. (Og jeg får gjerne en runde med sopp etter en sånn kur, så det er stas...) Anonymkode: d370f...077 Ja det er kur mot dette jeg har brukt, men det blir like ille dagen etter jeg slutter å bruke noe for dette... Anonymkode: 30193...8fb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #20 Skrevet 30. januar 2024 Ja beste er å bruke bomullstruser og for underlivet. Anonymkode: 0c9e4...d0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå