Gå til innhold

Under trapp…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en trapp fra hovedetasje til kjeller. Nå er det lagring av rot under trappen. 

Har noen gode tips til innredning/løsning. Har vert inne på tanken på skap laget etter mål på trapp, eller vinrom/vinskap 🙈

Anonymkode: 41d31...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du plassen? Har sett at det er blitt veldig mye skap under trapper, men selv synes jeg det blir veldig massive greier. Hvis det er en fin trapp synes jeg det beste er at man bare fjerner rot og støv, slik at det blir mer luftig rundt trappen. Men trenger du plassen til lagring, så er det selvsagt lurt å se på skap til å bygge inn under trappen.

Skrevet

Vi har skap som er laget etter mål. Har høy skap der hvor det er høyest under taket, med stang inni til jakker ol. Så har vi en som er lavere med hyller, så har vi en som er lavere med hyller, har sko der, og enda en med skuffer. Altså det går skrått nedover, slik trappen er og det er det beste vi har gjort med tanke på løsning. Skapplass til masse ting å ha i, som jakker, sko osv, altså genialt lagringsplass og godt utnyttelse under trapp.

Anonymkode: abced...5b1

Skrevet

Vi hadde skap etter mål i forrige hus. Savner det for det var sabla praktisk. 

Anonymkode: 4d905...cee

Skrevet

Spørs hva du trenger plassen til. Vi har en liten plass under trappa, og nederst har vi soverom. Der har vi laget en veldig fin liten lesekrok. 

Anonymkode: 65ee3...f1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...