AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Sliter me sterk sjalusi av samboers gamle elsker. Kommer ikke over dette pga all skrøyd hun har sagt om han Anonymkode: 5f439...05c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Skrøyd? Aner skryt, snakket hun om hvordan han var i senga? Uansett så move on, ingen med vettet i behold holder på sånt i et forhold. Går du rundt sånn er du ikke over x og jeg er ikke noen komme over jente, eller beste du kunne få når han ikke vil ha deg lengre. Anonymkode: 70e21...612
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Ikke si at han går og skryter av hva hun har sagt om han? Det er så kleint det får blitt.. Anonymkode: a397b...b88
Mek40 Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Ja og kor tent hun ble av han etc. dette blei fortalt før forholde ble seriøst
Mek40 Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Jeg er mann er en dame d er snakk om som skrøyte av x elsker som hun var forelsket i
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Mek40 skrev (11 minutter siden): Jeg er mann er en dame d er snakk om som skrøyte av x elsker som hun var forelsket i Kan kjenne meg litt igjen i det med å ikke tenke over hva som blir sagt om ekser. Det er så enkelt som at du sier fra på en tydelig måte, at dette vil du ikke høre noe om. Hvis hun fortsetter da, så er det med vilje, og rett og slett ondsinnet, og en slik kjæreste vil du ikke ha. Vi holder kjeft, men noen ganger er vi nysgjerrig, og i humør til å høre om eksers kunster i senga, og da spør vi. Anonymkode: 39ea9...054 1
Mek40 Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 Presterte og spør en venn hvem han knullet for tidens mens jeg var der. Syns det er respektløst
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 Dere er vel så forskjellige at et forhold ikke er liv laga. Om hun har nevnt eks før dere ble seriøse så får du nesten bare la det gå, hun er sammen med deg nå. Om hun til stadighet tar opp eks så må du bare gjøre det slutt. Om hun har spurt en kompis hvem han ligger med for tiden, hvordan er det respektløst ovenfor deg? Eller spurte hun om hvem eksen hennes driver med? Altså, hvor gamle er dere? Dette er jo bare tull. Den ene er hysterisk sjalu og den andre mangler filter. Anonymkode: f1931...09f
Mek40 Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 Hun spurte hvem x elskeren låg med for tiden
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 Jobb med egen usikkerhet og sjalusi. Hun er bare nysgjerrig og har masse gode minner. Det er ingen trussel. Vær glad for at hun har hatt det fint før deg også. Jeg er gift og i et 20 år langt forhold med verdens fineste ektemann. Har nettopp fått kontakt med min barndoms beste guttevenn, en som jeg hadde mye sex med gjennom ungdomstiden og var forelsket i over minst 10 år. Nå snakker vi sammen på telefonen flere timer i uka. Etter over 20 år uten kontakt er det SÅ fint å ha kontakt igjen, og mannen min støtter det og gleder seg til å treffe denne fyren som var en så viktig del av mitt liv. Man må ikke automatisk gå ut fra det verste, eller oppleve alt som respektløst. Man kan også legge godviljen til. Anonymkode: 1e6dd...1b5
Therealslimshady Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 Ganske respektløst å drive på som dama di gjør. Egentlig er det et ganske stort rødt flagg at en man er i forhold med eller dater sitter og utleverer intime detaljer om tidligere eskapader. I beste fall er hun litt enkel/emosjonelt uintelligent, i verstefall har du med en narcissist/sosiopat å gjøre som forsøker å angripe din selvfølelse og selvtillit gjennom manipulering. Lykke til uansett. Jeg hadde personlig gått på dagen. Kommer aldri igjen til å akseptere slik atferd fra noen, det burde ikke du eller noen andre gjøre heller.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 Mek40 skrev (10 minutter siden): Presterte og spør en venn hvem han knullet for tidens mens jeg var der. Syns det er respektløst Du er sikkert perfekt selv og gjør aldri feil. Eller? Nei nei. Får bare godta at hun skruller litt da. Hun godtar sikkert dine skruer løs også. Anonymkode: 4acf6...96a
Andro Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 Det er ikke lurt å bli sammen med folk som ikke har bearbeida brudd, og er forelska i andre. Men du valgte å bli sammen med ei som var forelska i en annen. Ble dere sammen fordi du var tiltrukket av henne, eller forelsket du deg også? Var forelskelsen gjensidig? Det er ikke så sjelden at man kan falle for en venn som oppførte seg bra mens man trengte en god person. Relasjonen til elskeren er over, og slik jeg skjønner det så snakket hun om han før dere ble sammen. Nå er den relasjonen over, og hun har valgt deg. Velger du henne? Viser du at du velger henne? For all del: Ikke spør og grav om eksen, og sett grenser for hva du vil høre. Ikke oppfør deg kontrollerende, men behandle henne med respekt. Sjalusi må du bearbeide inni deg. Det er ikke hennes ansvar. Det er lov å bemerke det, dersom du synes at hun tiltaler andre respektløst. "Du syns ikke at det er frekt å spørre om?" er en grei inngang til å snakke om slike kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jobb med egen usikkerhet og sjalusi. Hun er bare nysgjerrig og har masse gode minner. Det er ingen trussel. Vær glad for at hun har hatt det fint før deg også. Jeg er gift og i et 20 år langt forhold med verdens fineste ektemann. Har nettopp fått kontakt med min barndoms beste guttevenn, en som jeg hadde mye sex med gjennom ungdomstiden og var forelsket i over minst 10 år. Nå snakker vi sammen på telefonen flere timer i uka. Etter over 20 år uten kontakt er det SÅ fint å ha kontakt igjen, og mannen min støtter det og gleder seg til å treffe denne fyren som var en så viktig del av mitt liv. Man må ikke automatisk gå ut fra det verste, eller oppleve alt som respektløst. Man kan også legge godviljen til. Anonymkode: 1e6dd...1b5 Dette kommer til å ende stygt. Det er så imponerende hvor naive enkelte er 😆 Anonymkode: b147e...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette kommer til å ende stygt. Det er så imponerende hvor naive enkelte er 😆 Anonymkode: b147e...7bf Eller det ender vakkert. Vi var ute etter en trekantpartner, og hvem var mer naturlig å spørre enn hennes tidligere ff, som hun følte seg bekvem med? Det var jo definitivt en kvalitetssikring for meg også. Anonymkode: 39ea9...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå