Gå til innhold

Hvilken mann ville dere ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mann ville dere ha valgt av disse to og hvorfor?

Mann 1: lojal, empatisk, trygg, ærlig, kjedelig, regelrytter, strukturert, ikke åpen for nye ideer, hjemmekjær, ser på film hver helg, liker ikke å reise (vært i kun 3 land)

Mann: eventyrlysten, spontan, sta, karismatisk, energisk, dominerende, åpen for nye ideer, kald, ser sjeldent på tv, reiser flere ganger i året (besøkt 60 land)

Anonymkode: ef951...61f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann 2.

Anonymkode: 542e8...03d

Skrevet

1

Anonymkode: c78dd...ffd

• Liker 1
Skrevet

De var veldig karikerte. Mann 1 med bittelitt mer reiselyst og åpenhet for å gå på kino/spise ute/gå på konsert osv i helgene hadde vært optimalt. Men siden jeg overhodet ikke er interessert i en kald mann, så blir det mann 1. 

Anonymkode: e64e3...7f0

• Liker 3
Skrevet

Ferdig med kalde menn. Det er smertefullt å være en varm og kjærlig person i et forhold med en kald person. Aldri igjen. 

• Nyttig 3
Skrevet

1. 

Nr 2 er altfor lik meg selv, det hadde blitt dynamitt etter en uke. 

Anonymkode: ac84b...331

Skrevet

Mange av mine venner foretrekker nummer 2, fordi nummer 1 er kjedelig. Jeg ønsket meg, og fant, en mann omtrent som nummer 1. Og så lurer venninnene mine på hvorfor de er skilte og jeg er lykkelig gift…

Anonymkode: 2f555...719

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvilken mann ville dere ha valgt av disse to og hvorfor?

Mann 1: lojal, empatisk, trygg, ærlig, kjedelig, regelrytter, strukturert, ikke åpen for nye ideer, hjemmekjær, ser på film hver helg, liker ikke å reise (vært i kun 3 land)

Mann: eventyrlysten, spontan, sta, karismatisk, energisk, dominerende, åpen for nye ideer, kald, ser sjeldent på tv, reiser flere ganger i året (besøkt 60 land)

Anonymkode: ef951...61f

Nummer 1

Men ingen hadde jeg egentlig valgt,og ALDRI nummer 2😱oser narsissistisk

Skrevet

Ingen.

Anonymkode: e7e0b...34b

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ingen av dem🤷🏻‍♀️

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan man kan være veldig empatisk og veldig lukket for nye idéer samtidig.

Anonymkode: 64385...9fd

• Liker 2
Skrevet

Nummer en er jo drømme mannen om jeg kan få overtalt han sånn innimellom til nye ideer. Er slitsomt om man må dra noen strittende imot gjennom hele livet. 

Anonymkode: f19ce...5eb

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke hvordan man kan være veldig empatisk og veldig lukket for nye idéer samtidig.

Anonymkode: 64385...9fd

Dette er en fullt mulig kombinasjon ilfg personlighetspsykologien. Skjønner ikke hvorfor disse trekken skal være inkompatible.

Anonymkode: e64e3...7f0

• Liker 1
Skrevet

Han som er best i senga

Anonymkode: 90191...fbc

• Nyttig 1
Skrevet

Han du liker best, så klart. Og som du har mest lyst til å ligge med.

Anonymkode: 0a184...192

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen av disse, blir som å velge for mye eller for lite. 

Anonymkode: f175a...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...