Synonym Skrevet 30. januar 2024 #1 Del Skrevet 30. januar 2024 Hei! Jeg har kjøpt meg en semsket frakk fra merket Mark. Legger ved bilde av lappen. Frakken er i 100 % geiteskinn. Bilde av innvendig tag ligger ved. Kjenner noen til dette merket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Del Skrevet 30. januar 2024 Ja, kjenner til det. Anonymkode: b1caf...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synonym Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2024 Åh, så bra. Har de noen nettside? Har du noe mer informasjon om det? Land de produserer i etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Del Skrevet 30. januar 2024 Synonym skrev (Akkurat nå): Åh, så bra. Har de noen nettside? Har du noe mer informasjon om det? Land de produserer i etc? Nei, kjenner bare til det. Anonymkode: b1caf...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Del Skrevet 30. januar 2024 Har du prøvd http://? google heter det… der kan man finne mye informasjon.. Anonymkode: 8c40f...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synonym Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 30. januar 2024 Ja. Jeg har forsøkt både det og Google reversed search med bilder. Men jeg finner ingen som ligner eller har samme tag. Jeg skriver her i forumet fordi jeg ikke finner ut av det andre steder. Jeg skjønner forresten ikke hva du får ut av å skrive en sånn tilbakemelding på den måten du gjør. Men noe må det vel være. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå