Gå til innhold

Hva er det styggeste du har gjort mot venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har et åpent forhold. Vi har et nært vennepar (som ikke vet om dette) som er veldig på at de har et perfekt forhold. De setter ekteskapet så høyt, lojale mot hverandre og slikt. Vet ikke hvorfor sette irriterte meg så, men det gjorde det. At de hele tiden skulle snakke om dette. 

uansett

Mannen og jeg planla (etter mye press fra meg) at mennene skulle på tur sammen. Mannen min kjørte prostituerte og full rulle, så det endte med at mannen hennes var utro. Når de kom tilbake så var mannen min så plaget med «dårlig samvittighet», så han fortalte meg alt. Og jeg fortalte henne alt i raseri

Begge parene overlevde krisen, men det ble slutt på all -vi er så lykkelig- praten

Hva er det styggeste du har gjort? 

Anonymkode: e1f9e...f4b

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spist ertesuppe, og feis en kompis i trynet når han lå i sov i tung fylla.

Han våkna ikke, men antar at hjernecellene hans vrengte seg likevel.

Anonymkode: d1486...602

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det styggeste jeg har gjort er å glemme å levere tilbake en flaske vin jeg hadde lånt... 

Jeg planlegger ikke å ødelegge livet til vennene mine. 

Endret av Kristin70
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen og jeg har et åpent forhold. Vi har et nært vennepar (som ikke vet om dette) som er veldig på at de har et perfekt forhold. De setter ekteskapet så høyt, lojale mot hverandre og slikt. Vet ikke hvorfor sette irriterte meg så, men det gjorde det. At de hele tiden skulle snakke om dette. 

uansett

Mannen og jeg planla (etter mye press fra meg) at mennene skulle på tur sammen. Mannen min kjørte prostituerte og full rulle, så det endte med at mannen hennes var utro. Når de kom tilbake så var mannen min så plaget med «dårlig samvittighet», så han fortalte meg alt. Og jeg fortalte henne alt i raseri

Begge parene overlevde krisen, men det ble slutt på all -vi er så lykkelig- praten

du er nok det mest misunnelige og ondskapsfulle menneske jeg har hørt om på lenge.........

Hvorfor blir du sjalu på at andre har et vellykket ekteskap? Du er jo ikke sikker på deg selv eller mannen din en plass. Hadde du vært det, så ville ikke dette irritert deg så. Foreslår at du virkelig går i deg selv og finner ut hvor skolen egentlig trykker. Hvorfor dette behovet for å såre andre mennesker? Og hvorfor kjøper mannen din prostituerte?? Det har jo ingenting med et åpent forhold å gjøre. Har en mistanke om at det er mannen din som er sjefen i forholdet......

Anonymkode: a12f7...4ab

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

uansett

Jeg tror aldri jeg har vært direkte stygg mot venner. 

Dette eksempelet var virkelig drøyt! Noe så lavmål og flaut gjort av deg! Hadde min mann kjøpt seg hore, så ville det blitt månelyst. Det har ingenting med et åpent forhold å gjøre. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
sommerkroppen skrev (5 minutter siden):

Dette eksempelet var virkelig drøyt! Noe så lavmål og flaut gjort av deg! Hadde min mann kjøpt seg hore, så ville det blitt månelyst. Det har ingenting med et åpent forhold å gjøre. 

Jeg har vært med å kjøpe horer selv, så det går helt fint. Jeg jobber som sykepleier, og noen ganger kunne jeg heller tenkt meg å knulle flotte menn for penger enn å vaske svette, slappe småpikker. Men, det ene er tydeligvis mer akseptabelt enn det andre, og slik går no dagan..

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært med å kjøpe horer selv, så det går helt fint. Jeg jobber som sykepleier, og noen ganger kunne jeg heller tenkt meg å knulle flotte menn for penger enn å vaske svette, slappe småpikker. Men, det ene er tydeligvis mer akseptabelt enn det andre, og slik går no dagan..

Ja det ene er virkelig mer akseptabelt enn det andre 😄 😄 Hvilken planet bor du på????

• Liker 9
Skrevet
sommerkroppen skrev (14 minutter siden):

Månelyst? Hvorfor legge deg bort i hva andre gjør?

Anonymkode: e701b...008

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

uansett

Har dere begge psykopatiske trekk?

Skrevet

Det sentrale i gode vennskap, og i øvrige relasjoner, er ikke alltid det en sier, men det en gjør, eller ikke-gjør. Det er et godt luke-redskap.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Månelyst? Hvorfor legge deg bort i hva andre gjør?

Anonymkode: e701b...008

Jeg vil absolutt påstå at jeg har noe med det, dersom min ektefelle går hen og kjøper seg horer altså 😄 

• Liker 1
Skrevet
sommerkroppen skrev (Akkurat nå):

Jeg vil absolutt påstå at jeg har noe med det, dersom min ektefelle går hen og kjøper seg horer altså 😄 

Ts her

på hvilken måte?

Skrevet

Å bli sammen med eksen hennes. I know det var dårlig gjort nå, men tilbake da tenkte jeg ikke så langt. Ville aldri såret enn venne bevisst

Anonymkode: 169cc...0ba

Skrevet

Hmm, kanskje ligget med en fyr som hadde hengt med henne hele kvelden, men "ditcha" hun for meg da jeg kom. Angrer litt på den jaaaa...

Anonymkode: 3acdb...713

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

uansett

Æsj, skulle jeg hatt åpent forhold så hadde ikke prostituerte var aktuelt. 
Er det mannen din som forslo det fordi han trodde det var enkelt å finne seg ligg? 

Anonymkode: 76b81...9e7

• Liker 3
Skrevet

Ts her

på hvilken måte?

I mitt ekteskap er det utroskap. Vi har ingen ordning der noen av oss kan gjøre det. Hadde vi  hatt det, så måtte vi likevel hatt en forståelse av at kjøp av sex fra prostituerte var greit. For det er ikke automatisk slik at et åpent forhold er ensbetydende med å ha sex med horer. Det ville jeg aldri ha støttet i et åpent forhold heller. Tror det er et fåtall av lykkelige horer der ute. Men jeg vet at menneskehandel florerer, og det ville jeg under ingen omstendigheter vært med å bidra til. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg hadde spist ertesuppe, og feis en kompis i trynet når han lå i sov i tung fylla.

Han våkna ikke, men antar at hjernecellene hans vrengte seg likevel.

Anonymkode: d1486...602

Jeg feis på fanget til en venninne en gang, jeg var alvorlig psykisk syk på den tiden, eneste måten å forklare det på 

Anonymkode: 0e192...dd6

Skrevet

Jeg feis på fanget til en venninne en gang, jeg var alvorlig psykisk syk på den tiden, eneste måten å forklare det på 

Anonymkode: 0e192...dd6

du er ikke så syk som trådstarter, så det går nok bra 😉 

Anonymkode: a12f7...4ab

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

uansett

Så nå er det fire passe happy folk som møtes. Det neste blir vel at mannen din puler med mannen hennes. Fremstår litt kalkulert og uhyggelig, spør du meg!

Skrevet

Tror ikke jeg kunne vært venner med folk som kjøper prostituerte...

Jeg har aldri blitt provosert av andres lykke og kunne aldri funnet på å ødelegge for vennene mine, bare fordi jeg var misunnelig, så hva jeg eventuelt har gjort mot venner, har ikke vært med vilje. Med unntak av den gangen jeg ringte politiet fordi naboen bråket. Naboen var min beste venn. Men det ble stille, så det var verdt det. Og politiet sa ikke hvem som hadde ringt. Naboen er fremdeles bitter for å ha så dårlige naboer, da...

Anonymkode: b11c3...871

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...