Furia33 Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Hva vil dere si er beste sjekkested i Bergen for oss i midten av tredveårene? Da jeg var yngre var alltid "Lille" ett populært sted for å stifte nye bekjentskaper, men har vært lite på byn siden, så er mye nytt...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Furia33 skrev (2 timer siden): Hva vil dere si er beste sjekkested i Bergen for oss i midten av tredveårene? Da jeg var yngre var alltid "Lille" ett populært sted for å stifte nye bekjentskaper, men har vært lite på byn siden, så er mye nytt... fotballpuben er vel en slager? 🤔 Anonymkode: 4331c...f89
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Jeg tenker egentlig hvor som helst, men det kommer jo an på hvilket klientell du søker... Anonymkode: cf52d...f32 1
enkefru Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker egentlig hvor som helst, men det kommer jo an på hvilket klientell du søker... Anonymkode: cf52d...f32 Tenker jeg og… utrolig lett å komme i kontakt med folk ute på byen i Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå