AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Er sykepleier og ønsker å bygge kompetansen min på en eller annen måte. Jeg interesserer meg for livsstil, ernæring, familie og evt HMS.. Finnes det kursing man kan ta slik at man kan jobbe med noen av disse på en eller annen måte? Anonymkode: 6bef9...1c8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Ut ifra dine interesser ville jeg sett på kurs i HMS, risikovurdering, internkontroll osv. Finnes mange jobber innen dette, arbeidsrettet rehabilitering osv. Innen ernæring er det ikke så mange jobber/ev. for mange utdannede. Alternativt går det an å se på folkehelse, ernæring m.m. og se om de har jobber innen frisklivssentral, frivillighetssentralen m.m. om det er noe du er interessert i. Siden du skriver familie virker jo også helsesykepleier å være aktuelt. Du må ikke ta master. Det holder med videreutdanning. Og det er bare et halvt år mer enn årsstudium. Anonymkode: 6acc7...720 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 11.59): Er sykepleier og ønsker å bygge kompetansen min på en eller annen måte. Jeg interesserer meg for livsstil, ernæring, familie og evt HMS.. Finnes det kursing man kan ta slik at man kan jobbe med noen av disse på en eller annen måte? Anonymkode: 6bef9...1c8 vurder videreutdanning. Mer overkommelig enn master Anonymkode: 5b81c...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå