AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Jeg elsker stygge kosebukse, slike med merkelige mønstre og fæle farger. Curlingbukser, om du vil. De må være myke, posete og store, men tettsittende over rumpa. Har du tips til en skikkelig stygg kosebukse? Favorittbuksa mi har fått hull midt i rumpa! Anonymkode: 16131...0a3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Ta en tur på Cubus? De har mange sånne slaskete bukser syns jeg 😅 Anonymkode: 71130...18c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta en tur på Cubus? De har mange sånne slaskete bukser syns jeg 😅 Anonymkode: 71130...18c Jaa, har kjøpt der før, men nå har de bare ensfargede. De blir for kjedelige 😅 Jeg vil ha sånne jeg ikke tør å gå på butikken med 😅 Anonymkode: 16131...0a3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaa, har kjøpt der før, men nå har de bare ensfargede. De blir for kjedelige 😅 Jeg vil ha sånne jeg ikke tør å gå på butikken med 😅 Anonymkode: 16131...0a3 Haha, skjønner hva du mener. Er en stund siden jeg har sett sånne når jeg tenker meg om 🤔 Anonymkode: 71130...18c
skreppamedleppa Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 (endret) Jeg har kjøpt noen fra breaf insanity. (Jeg kjøpte en med snoopy på). Men utvalget er latterlig bra her og her er det både "syrefest" bukser, bukser med flamingoer, kakemonsteret, hekser, katter og hunder og mye annet. Er jo fra USA så... Litt toll må en selvfølgelig regne med og det tok noen uker før buksen kom men stoffet i buksen er bare: helt utrolig digg og de har noe for enhver👍 https://www.briefinsanity.com/ Endret 30. januar 2024 av skreppamedleppa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 På Amazon finner man alltid noe "fint". Søk på ugly sweatpants eller noe sånt. Min personlige favoritt "Ramen Noodle soup" oppdaget jeg der. Anonymkode: 2b074...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå