fd92 Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Har vært på noen dates nå i senere tid å det har jo bare blitt lei heila greia. Er dette den nye normen Er det på tinder en finner hverandre så er det litt snakk frem tilbake så er det å møtes greit nok. Scenario 1 kvelden er over å en har funnet ut nei ho tror eg ikkje var noe for meg å en skal gå hver sin vei å en blir utskjelt for en ikkje er interessert i ho. Hva faen liksom Scenario 2 Ny dame møtes opp middag å alt i sammen. Grei dialog gjennom kvelden blir en liten tur på pub litt mer vin. Å en finner ut det er på tide å gå hjem hver for seg. Å det ender med en får kjeft for å ikkje ville ha sex med Ho Scenario 3 Tinder Snakke litt frem og tilbake får snap. Å det hagle inn på nakken bilder av ho. Hva faen liksom. Scenario 4 Ut på gå tur lørdagsformiddag praten går fint den men ingen kjemi. Skal til å takke for turen så sier ho vi skal ikkje hjem til meg å ta et glass vin då. Etter en takke høflig nei så blir det kjeft å få. Kan forsette har mange ka faen opplevelser når det kommer til dating. men hva skjer når en ikkje vil ha sex med di så klikker di. Er det bare meg eller er noe som er galt. Det hørtes sikkert ut som eg er en prippen kar men er kommet i 30 åra å er ferdig med å bare ha sex en gang med ny person. Nå er det bare om en faktisk ser for seg det kan bli noe. Ons var det 20 åra var til Spoiler
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Du er ikke prippen fordi du ikke vil ha sex med noen du ikke liker. Ikke bra at du blir skjellt ut, forstår godt om det ikke frister å date da. Det er bra du sier ifra, for det prates ikke like mye om at kvinner også kan oppføre seg dårlig ved avvisning. Kan være de er vant med eller hører at alle menn har lyst hele tiden og at de blir såret når noen ikke vil for hvor uattraktiv som kvinne kan de være da? Men så er det jo ikke sannt at alle menn vil ha sex hele tiden, eller med hvem som helst, å det må kvinnener forstå og respektere. Anonymkode: 09630...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Velkommen til kvinners datingverden. Vi får det der fra menn hele tiden. Anonymkode: 3e3f9...ed6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Du høres lite løsningsorientert ut, men det var sikkert morsommere å skrive dette? Jeg er kjæreste med ei fra scenario 3. Det var jo bare hyggelig å få nudes første kvelden, og jeg ga henne komplimenter, og fortalte at sånn kan gjerne kjæresten min få se ut. Etterhvert roet hun seg ned på kåtsnakket, og det gikk an å chatte om andre ting. Marerittet er å treffe ei som ikke liker sex. Da skal jeg heller godta et pussypic i ny og ne. Anonymkode: 88a07...4a8
fd92 Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du høres lite løsningsorientert ut, men det var sikkert morsommere å skrive dette? Jeg er kjæreste med ei fra scenario 3. Det var jo bare hyggelig å få nudes første kvelden, og jeg ga henne komplimenter, og fortalte at sånn kan gjerne kjæresten min få se ut. Etterhvert roet hun seg ned på kåtsnakket, og det gikk an å chatte om andre ting. Marerittet er å treffe ei som ikke liker sex. Da skal jeg heller godta et pussypic i ny og ne. Anonymkode: 88a07...4a8 Er det egentlig det når du da veit at det som skal til for ho vise seg frem i bunn å grunn er særdeles lite. Sjølvsakt flott når ho vil dele av kroppen sin etterhvert. Men når det starter med høna så kan du tenke deg ho gjorde jo sikkert akkurat det samme med 3-7 stk når du starta å snakke med ho. Da det er ikkje noe unormalt å snakke med flere på en gang. Kanskje det er greit å tenke måtehold. Men ja det hadde jo vært helt krise å treffe ei asexuel då. Men tror det og komme litt ann på hva en gjør det til sjøl og. Har dere ræva sex så blir det jo Sjølvsakt mindre så må jo gjøre det vært det for begge parter. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Oy jeg har sendt nakenbilder etter første date 😱da skal jeg huske at det ikke blir noe nakenbilder fremover 😂 vist noen jeg holder på med har en dårlig dag har jeg alltid tenkt at pupper kan hjelpe😂😂😂 Anonymkode: 62b20...b7b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 Hva slags damer er det du velger deg ut, hvis alle oppfører seg sånn så er det kanskje på tide å endre utvalget. jeg kjenner Ingen som oppfører seg slik. Anonymkode: fd998...f04 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 Jeg har jammen meg gått glipp av en del. Hverken hun jeg var gift med eller de jeg har datet har sendt meg nakenbilder... Hva faen? Anonymkode: 0244d...a56
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Oy jeg har sendt nakenbilder etter første date 😱da skal jeg huske at det ikke blir noe nakenbilder fremover 😂 vist noen jeg holder på med har en dårlig dag har jeg alltid tenkt at pupper kan hjelpe😂😂😂 Anonymkode: 62b20...b7b Kan være lurt å spørre om det er greit, blir jo som å få dickpick, noen liker det, andre ikke. Anonymkode: 09630...6b6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags damer er det du velger deg ut, hvis alle oppfører seg sånn så er det kanskje på tide å endre utvalget. jeg kjenner Ingen som oppfører seg slik. Anonymkode: fd998...f04 Tenkte det samme. Må være et sært utvalg... Men, så er jo spørsmålet hva TS legger i "å få kjeft", da. Noen mener de blir kjeftet på når de møtes av skuffelse, eller at de kanskje får spørsmål om hva som gikk galt. Regner med fortellingene er satt på spissen. Synes for øvrig det er helt på trynet å sende nakenbilder til fremmede folk, da mangler man vett. Klart at sånne typer gjør det med alt og alle, det er ikke fordi man er såå spesiell at man mottar det... Anonymkode: 217d9...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå