AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Å ta livet av beistene er det jeg har lyst til, men det hjelper ikke eller løser ikke problemet. Kommer bare nye og jeg klarer ikke å drepe dem uansett. Jeg har lang gårdsvei på 800m, så ergo må jeg ha grus på vinteren for å strø. Hvert år er denne grusen full av kattepus og dritt. Det stanker dritt og er sikkert en helserisiko å holde på med. Grusen har jeg inne i garasjen og et fjøs for at den skal være tørr. Har forsøkt med presenning over og sånn lukt som katter ikke liker, men det hjelper ikke. Skulle legge meg under bilen for å se på noe i dag og det stanser kattepiss/ avf av klærne fordi jeg strødde i går. Hva i pakker skal jeg gjøre for å holde krekebe unna? Sikkert full av bendelorm hele meg her nå Anonymkode: a018f...e68
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Jævla idiot. Anonymkode: f0b7b...4fa 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 svartkatt skrev (12 minutter siden): Ha grusen i lukkede kasser. Er snakk om store mengder, er ikke bare å ha i kasser det. Anonymkode: a018f...e68
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jævla idiot. Anonymkode: f0b7b...4fa Åja? godt argument Anonymkode: a018f...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå