AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Hvem er du mest glad i? Anonymkode: 9fc6b...e2d
Nyfikine Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Uten tvil hunden. Kattene er supre de altså, men hunden (kongepuddel) er min sjelevenn. 🥰🐩 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Kattene uten tvil. Hunden er en hund liksom og turkamerat. Glad i den og bryr meg om den, mens kattene er babyene mine og jeg elsker dem utrolig høyt. Spurte mannen også. Han var også mest glad i kattene. Anonymkode: 5130a...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Kattene. Hunden er fin å ha med ut på tur, men kattene er som en del av meg. Har langt færre irritasjonsmomenter med kattene enn hunden også. De gjør sjeldent noe de ikke får lov til, trenger kun å gi dem et bedre alternativ så holder det. Hunden derimot skal alltid finne på noe tull så fort jeg snur ryggen til Anonymkode: b5758...fad
Disney Adult Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 Hunden, puddelen min er gull verdt, lyset i mitt liv. Katten sover og spiser, hun eksisterer basically bare sammen med oss. (Glad i henne også selvfølgelig), men hunden er uten tvil favoritten. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 Er egentlig ikke så glad i noen av dem. De er superskjønne alle tre, men jeg har egentlig aldri klart å knytte meg veldig til dyr igjen etter at jeg mistet tre veldig høyt elskede kjæledyr. (Med mange års mellomrom.) Ingen av dem av høy alder, så veldige sjokk alle tre ganger. Synes det er koselig med både hunder og katten, men de er liksom min datters dyr, og hjertet mitt klarer ikke å knytte seg så til dem. Anonymkode: 674fd...d44 1
Gliffy Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 Umulig å velge, jeg er uendelig glad i både kattene og hundene. De er helt fantastiske og gir meg så mye glede alle sammen. Har ikke spurt samboer, men tror nok han er mest glad i hundene.
tirben Skrevet 3. februar 2024 #9 Skrevet 3. februar 2024 Helt klart hunden! Hunden viser med hele seg at den elsker oss, og at den blir glad for å se oss, takknemlig for å få mat og glad for å gå på tur. Kattene våre ser på oss som nyttige tjenere, som gir dem mat og stell. 1
Anonymbruker*** Skrevet 3. februar 2024 #10 Skrevet 3. februar 2024 Hunden. Jeg var ufattelig glad i katten jeg hadde i oppveksten. Den var familiens katt, men den var uten tvil mest knyttet til meg. Jeg har egt ingen interesse for å skaffe meg katt nå, for ingen kan måle seg med den jeg hadde. Hunden jeg har nå føler jeg også er "one of a kind" og jeg er veldig knyttet. Men jeg har hatt med mange andre hunder å gjøre også, og vet jeg nok kan bli like glad i en annen hund med tid og tilknytning.
Sofakona Skrevet 3. februar 2024 #11 Skrevet 3. februar 2024 Hunden..men jeg er glad i kattrn vår å..men hun er liksom. Ikke noe kosete og holder seg mye for seg selv...gjort det hele tiden. Hunden ligger i sofaen,senga og koser, vi leker,går turer etc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Det blir jo som å be foreldre om å velge mellom barna sine. De fleste som er noen lunde normale har ikke sjans til det 🤣 Anonymkode: 8c195...af1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 Er like glad i dem på hver sin måte. Men, det er absolutt noe spesielt med katten Anonymkode: b7f4f...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå