Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godt folk av Internett.

Okey litt kontekst her først no.

Vi har vært av på noen ganger men aldri over noe lang tid ca 6 mnd på lengste fra hverandre å ca 2 år sammen. Men har hatt en seksuell relasjon i ca 7 år.

Men har funnet tilbake til hverandre igjen nå. 

Men nå var det slutt mellom oss i ca 6 mnd. Å da ble det jo ganske så naturlig at vi gikk ut å møte andre personer. Men så kom vi frem til at vi sko tenke på om vi sko prøve igjen. Å da sko ho ha litt tid med rom å ingen kontakt. Så etter 2 uker ish så tok ho kontakt å fortalte at ho hadde vært på date med en fyr.

Å det viste seg at di hadde vært ute flere ganger før ho sko tenke på det. Er det greit? 

Er det bare eg som over reagerer eller er det noe.

Så etter dette kom frem så var eg ikkje interessert i å ha noe med ho å gjøre mer. Men etter noen mnd så angret eg meg å tok opp kontakten igjen. Å da viste det seg at ho forsatt var med denne karen. Å etter litt frem å tilbake så fant vi ut at vi skulle prøve igjen. 

Men problemet er at eg føler meg som en reserve løsning er eg det liksom 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
fd92 skrev (2 minutter siden):

Så etter dette kom frem så var eg ikkje interessert i å ha noe med ho å gjøre mer. Men etter noen mnd så angret eg meg å tok opp kontakten igjen. Å da viste det seg at ho forsatt var med denne karen. Å etter litt frem å tilbake så fant vi ut at vi skulle prøve igjen. 

Men problemet er at eg føler meg som en reserve løsning er eg det liksom

Du er nok en "god nr 2 ja". 

Selv hadde jeg gjort kort prosess og avsluttet all kontakt. Har verdighet og stolthet nok i kroppen min til at jeg ikke ønsker å være en reserveløsning. 

Lykke til! 

Anonymkode: b0da4...233

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk orker sånne av og på forhold.. hvis det tar slutt flere ganger er det vel et bevis på at et ikke er noe å satse på? Men dårlig eller middels er kanskje bedre enn ingenting.. eller er det virkelig det?

Skrevet

Vi er alle "reserveløsninger". I dagens vidstrakte internett samfunn tror alle att gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet. 

Anonymkode: 78a84...51c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at du må sette ned foten og si at enten er deg deg, eller så er det ikke deg. Hvis det er det du ønsker. Den eneste som kan gjøre deg selv til noe annet enn en reserveløsning er faktisk deg selv. DU bestemmer din verdi i et forhold, ikke den du er sammen med. Du bestemmer hvordan andre får behandle deg. 

Jeg hadde aldri funnet meg i dette, og jeg hadde ikke kunne respektert mannen min eller følt meg elsket hvis han aksepterte det., 

Anonymkode: 0f756...57f

Skrevet

Gresset er grønt der du vanner det 👌❤️

Hvor vil du vanne?

Mitt råd til deg er å finne deg ei dame som faktisk viser at ho setter pris på deg, og behandler deg slik du fortjener ❤️.

Ikke godta noe mindre enn du fortjener....

Viktig å føle seg verdsatt i et forhold 👌.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at du må sette ned foten og si at enten er deg deg, eller så er det ikke deg. Hvis det er det du ønsker. Den eneste som kan gjøre deg selv til noe annet enn en reserveløsning er faktisk deg selv. DU bestemmer din verdi i et forhold, ikke den du er sammen med. Du bestemmer hvordan andre får behandle deg. 

Jeg hadde aldri funnet meg i dette, og jeg hadde ikke kunne respektert mannen min eller følt meg elsket hvis han aksepterte det., 

Anonymkode: 0f756...57f

Kan og legge med det var eg som gjorde det slutt og. Å ho prøvde å få meg tilbake ei stund men da var eg sta å sto på mitt. Så fant eg ut at gresset var like brunt på andre siden av gjerdet og . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi er alle "reserveløsninger". I dagens vidstrakte internett samfunn tror alle att gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet. 

Anonymkode: 78a84...51c

Det var et veldig pedagogisk svar men supert det å

Skrevet

Mine foreldre holdt på slik i lang tid. Min mor hadde en periode (forhåpentlig vis kort) to kjærester. Mamma og pappa hadde vært elskere i 5 år før de bestemte at de skulle ta det videre og giftet seg først når jeg var noen år gammel. Pappa på sin side har bortgjemte bilder fra reiser i perioden før jeg kom til hvor fremmede damer poserer.

De er fremdeles sammen. Jeg tror du trygt kan legge «reserveløsnings» tanken fra deg og fokusere på om du er interessert i å utvikle forholdet med dama. Både du og frøkna har utforsket flere muligheter, det betyr at dere har et bredt beslutningsgrunnlag.

Anonymkode: 4c64e...69e

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis jeg skal gi ærlig mening og råd. Dette virker usunt. Jeg ville kuttet ut kontakt for godt. Hvis hun virkelig ville så hadde hun vært med deg. Ikke vondt ment. Sier ikke at det hun gjør er riktig, man skal aldri leke med en person følelser uansett om man liker personen romantisk, jeg har vært i din posisjon og være reserve person er full av konstant skuffelser. Tro meg når jeg sier dette: Litt kjærlighetssorg og gå videre med livet ditt er bedre enn å konstant bli skuffet.  

Anonymkode: 297ae...afb

• Hjerte 1
Skrevet

" For jeg er den du veit sier aldri nei, jeg kommer alltid løpende til deg "

Hør på magefølelsen din og avslutt. 

Du blir ikke nr 1, da hadde du vært det allerede.

Ikke kast bort tid og muligheter for noe annet der.

Anonymkode: aed06...25f

Skrevet
fd92 skrev (2 timer siden):

Det var et veldig pedagogisk svar men supert det å

Tenker at om hun ikke tar forholdet deres så veldig seriøst, så trenger ikke du det heller. Du har jo alltids valget om å gå videre.

Hun har møtt en annen, men lurer litt på deg og, men du trenger jo ikke finne deg i dette. Du kan si at, nei, jeg er bare en reserve for deg, og jeg vil ikke ha det sånn. Vil du ha meg eller ikke?

Skrevet
fd92 skrev (2 timer siden):

Kan og legge med det var eg som gjorde det slutt og. Å ho prøvde å få meg tilbake ei stund men da var eg sta å sto på mitt. Så fant eg ut at gresset var like brunt på andre siden av gjerdet og . 

Da antar jeg at hun ikke stoler på deg å hva du faktisk vil. Kanskje hun ble lei av å vente? Hun føler seg kanskje som en reserveløsning for deg? 

Når en person gjør det slutt, og står på sitt. Så kan man vel ikke bli så overrasket over at den andre personen går videre? At du nå vil ha henne tilbake, ok, men du bør jaggu være sikker. Og du må nok være forberedt på å jobbe litt for det. Hvorfor skulle hun sitte på vent? Eller kaste fra seg alt for en som har gjort det slutt minst èn gang allerede? 

Hun fortjener også en som har henne som nummer 1. Du har faktisk bevist det motsatte, og forventer likevel full lojalitet. Menn er fader helt merkelige. 

Anonymkode: 59508...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...