Gå til innhold

Til dere menn, liker dere å få noe så emosjonelt som dette skrevet til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Føler jeg blir altfor emosjonell og redd for å skremme han vekk. Vel nå skal jeg jo avslutte hele greia, men vil ikke være for Cringe, men jeg mener det jeg sier.

Han er en britisk eks, som jeg var sammen med og han tok kontakt igjen på facebook messenger etter 2 1/2 år. Vi møtes igjen forrige uke og vi pratet masse, som ingenting hadde skjedd, for det var en veldig stygg avslutting sist og jeg gråt veldig mye. Han er min store kjærlighet og jeg til og med skrevet innlegg om han her😅

Here ut goes..

Maybe it is for the best that we stop seeing eachother. My old feelings for you sorta came back when i saw you again. Apperanly I still have a soft spot for you. I dont think I can be youre friend.. For me you were my greatest love, even thougt we were a shitty match, dosen't mean that I loved you🥺

I genuinely wish you the best in life. I am very happy and grateful that I got to see you again one last time.

Nei uff, ikke meningen å bli så usikker. Vet at de fleste menn ikke greier eller liker sånn kliss. :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver du er"redd for å skremme han bort" og samtidig sier du "best that we stop seeing eachother"?   

Anonymkode: 32008...ee3

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan du skal balansere det med å ikke skremme han vekk, men samtidig gjøre det slutt uten å se han igjen.

Så bare fyr avgårde meldingen du ;) 

Skrevet

Vet du hva du vil? Vet du hva han vil? Det virker som du mener han er den store kjærligheten som du vil tilbringe resten av livet med, men er redd for avslag og problemer. Vet ikke hva den stygge slutten var, men kanskje det har noe å si..

Skrevet

Du skal jo ikke avslutte. Du skal fortelle ham at du elsker ham, under påskudd av å avslutte mens du egentlig håper han skal svare det samme tilbake. Derfor er du redd for at det er for mye. 

Jeg hadde stoppet meldingen etter "I don't think we can be friends". 

Anonymkode: 1452a...7cc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Even though.

Doesn't mean that i didn't love you.

Anonymkode: 00c9f...6f8

• Liker 10
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Vet du hva du vil? Vet du hva han vil? Det virker som du mener han er den store kjærligheten som du vil tilbringe resten av livet med, men er redd for avslag og problemer. Vet ikke hva den stygge slutten var, men kanskje det har noe å si..

Han og jeg er veldig forskjellige , og han har tidligere drevet med rus, så å være i et forhold med han kommer bare til å bringe hjertesorg. Nei vi hadde en stor krangel og jeg slo opp med han, og han skrev ikkenoe eller ringte tilbake, var som jeg aldri eksisterte. Han ønsker ikkenoe forhold heller har han sagt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Even though.

ja, jeg skal rette på det😅 thanks for input

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skal jo ikke avslutte. Du skal fortelle ham at du elsker ham, under påskudd av å avslutte mens du egentlig håper han skal svare det samme tilbake. Derfor er du redd for at det er for mye. 

Jeg hadde stoppet meldingen etter "I don't think we can be friends". 

Anonymkode: 1452a...7cc

bryr meg ikke så mye om han svarer det samme tilbake, sier det mest for min egen del. Tenker på han støtt og stadig. 

Skrevet

Og your friend, ikke youre 😇

Anonymkode: fa1d7...baf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Even though.

Og

I don't think I can be your friend 

Anonymkode: 66d18...3bd

• Liker 1
Skrevet

Takk takk, Tenker jeg bare sender det til han! så får det bare være om han syns det er klissete😅

Skrevet

Det er jo ikke sånn at menn har en naturlig aversjon mot følelsesmessige utblåsninger eller emosjonelle uttrykk bare fordi de er menn. Menn er også mennesker med følelser. 

Men denne meldingen er nok en avvisning, og ingen liker å bli avvist. 

Siden han ikke tok kontakt med deg etter dere avsluttet et forhold så kommer han nok ikke til å svare på denne meldingen heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke sånn at menn har en naturlig aversjon mot følelsesmessige utblåsninger eller emosjonelle uttrykk bare fordi de er menn. Menn er også mennesker med følelser. 

Men denne meldingen er nok en avvisning, og ingen liker å bli avvist. 

Siden han ikke tok kontakt med deg etter dere avsluttet et forhold så kommer han nok ikke til å svare på denne meldingen heller.

Jeg tror ikke han kommer til å gjøre det denne gangen, han ba om unnskyldning for det som skjedde sist, og var takknemlig for alt det jeg hadde gjort han. Han sa han har vært syk. Ja, det er en avisning, men det er dessverre det beste for meg, vi kan aldri bli sammen :( 

Skrevet
Charlene87 skrev (5 minutter siden):

Jeg tror ikke han kommer til å gjøre det denne gangen, han ba om unnskyldning for det som skjedde sist, og var takknemlig for alt det jeg hadde gjort han. Han sa han har vært syk. Ja, det er en avisning, men det er dessverre det beste for meg, vi kan aldri bli sammen :( 

Siden han har ghostet deg før er det stor sjanse for at han gjør det igjen. Bare ikke ha forhåpninger om svar fra han. Ingen liker avvisning og hvis han er en sånn person som bare forsvinner når han møter motgang så kan det skje igjen.

Da han sa unnskyld kan det være at han sa det for å få deg til å føle deg bedre, ikke fordi han angrer på hva han gjorde. Det er hyggelig at han sa takk for det du hadde gjort for han da. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Even though.

don't

Anonymkode: cbb82...128

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner at det er mye sterke følelser her, men det blir et uklart budskap. Jeg skjønner hva du sier, men ikke hva du vil.

Hva ønsker du skal skje? Egentlig?

Må du i det hele tatt skrive noe hvis du ikke vil se ham igjen?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

don't

Tror ikke du skal prøve å rette på folk.

• Liker 1
Skrevet

Er du forberedt på å ikke få svar? Jeg har selv gjort dette en gang. Jeg fikk ikke svar. Nå ble vi sammen igjen senere, men nå vet jeg hvorfor det alltid bare var en følsom greie for meg (og ikke han). En relasjon jeg har lært mye av, men som knuste meg som person. Tenk deg godt gjennom om det er verdt det. Jeg råder deg til å droppe det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tror ikke du skal prøve å rette på folk.

Hun elsker han jo. Nåtid.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...