Gå til innhold

suk får ikke sove

Ann Forup

Anbefalte innlegg

hei sidder her midt om natten og får ikke sove, har stået på nå i nogle uker, har halsbrand og vogner og kan så ikke sove noget mere, bliver så sliten av det :(

høre jeg en lille lyd så vogner jeg også,

heldigvis så jobber jeg ikke så jeg kan slappe av om dagen men man få jo ikke gjort alt det man gerne ville øv

er der flere av jer derude som har det på samme måde ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har du prøvd å drikke vanilje saus for halsbrannen? Det hjalp meg, prøvde det de hadde på apoteket, men det hjap ikke.

Hvis du ikke klarer å drikke vanilje sausen , går det bra å ha gele i, nesten samme virkning.

Husk at du må ligge høyt med hode.

Lykke til på jakten etter den gode nattesøvn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista nattesøvnen både titt og ofte i slutten av mitt svangerskap. Satt da oppe og hørte på radio mens jeg strikka på et sett til babyen. Og litt for ofte løp jeg på do ... :evil: Blære, hva er det?? :sjarmor:

Håper du finner søvnen igjen. Kan bli slitsomt i lengden.

Klem,

Nala :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som deg oppe i natt pga halsbrann...til nå har jeg sluppet lett unna, men i natt kom det for fulle mugger :evil:

Jeg satt oppe sånn i 4-tida og skrev i dagboka mi for å få tida til å gå....men tror du ikke hele greia ble sletta da fordi jeg plutselig ikke fikk lagt inn noe som helst på KG :cry:

Hadde skrevet langt også...ble så sint!!!

Tror jeg tar meg en tur til apoteket og kjøper noe for halsbrann, har hørt at Gaviscon (tror det staves slik) skal være bra. Andre tips:

* mandler

* rå potet

* Loveharts (godteri med skrift på vet du ;))

* melk

Vi får håpe at vi får sove i natt da!

( Det var faktisk Zafirmannen som vekte meg...han slo på tv-en midt på natta, riktignok med lyden av men jeg våkna av lyset fra den! Dermed var det gjort! )

Klem fra Zafir og Lillebror 25+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...