AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar EL test feil da eller? forrige syklus kom el slim dagen etter positiv test Anonymkode: 702ba...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Jeg fikk aldri positive eggløsningstester, om jeg så testet hver eneste dag hele syklusene igjennom. Så ga opp hele det prosjektet. Fikk en utredning hos gynekolog, som kunne bekrefte både via blodprøver og innvendig UL at jeg hadde regelmessige eggløsninger. Ingenting feil med dem. Ble gravid på naturlig vis til slutt Anonymkode: 1e5eb...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg fikk aldri positive eggløsningstester, om jeg så testet hver eneste dag hele syklusene igjennom. Så ga opp hele det prosjektet. Fikk en utredning hos gynekolog, som kunne bekrefte både via blodprøver og innvendig UL at jeg hadde regelmessige eggløsninger. Ingenting feil med dem. Ble gravid på naturlig vis til slutt Anonymkode: 1e5eb...bd5 P.s. fikk forresten toeggede tvillinger, så jeg slapp egg til den store gullmedaljen 🤣 Anonymkode: 1e5eb...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Mine tester var også negative de to første dagene med elslim, så ble de positive dagen etter det 😊 Anonymkode: 5529d...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar EL slim kan komme før utslag på EL tester - og kan komme til ulike tider hver syklus. Man kan ha eggløsning uten at man får utslag på EL tester, og utslag på el tester uten EL. Så er i grunn helt umulig å si om det er EL testen som er feil, eller om EL slimet er tidlig.. Du må bare fortsette å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Eg kan få slim nesten ei veke før positiv EL-test(som ser ut til å stemme med når eg får mensen). Det er litt ulikt frå person til person, men du kan jo skrive litt ned dato for slim, og dato for EL basert på når du får mensen. Da finner du ut korleis din kropp fungerer. Anonymkode: e8e01...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå