AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 De fem store datingtrendene for 2024: 1. Eksentrisk romantikk Single søker etter romanser preget av absurditet og humor. 2. Kjærlighet utenfor boksen Single som aktivt oppsøker potensielle partnere som ikke er den typen de vanligvis ville gått for. 3. Hjelp fra Kirsten Giftekniv Single som får hjelp utenfra for å finne kjærligheten. 4. R.O.R: Return on relasjon Single som er stadig mer kravstore når det kommer til kvalitet og harmoni i et forhold, og som ønsker å forsikre seg om at de får noe tilbake for det de investerer i et forhold. 5. Icebreaker-aktiviteter Single som tar saken i egne hender og som raskt foreslår dater med aktiviteter for å bryte isen. Hva tenker dere om dette? https://xn--bodposten-n8a.no/singel-i-2024-disse-trendene-bor-du-fa-med-deg/ Anonymkode: fc0ad...1b0
Pålet Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Er det en ting jeg ikke vil lete etter så er det eksentrisk romantikk 😅 De andre trendene er jeg med på!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Jeg er veldig for nr 2 og 5. Nr 3 ville jeg endret til «hjelp fra venner». Be venner ordne en blind date. Anonymkode: f7c9c...02e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er veldig for nr 2 og 5. Nr 3 ville jeg endret til «hjelp fra venner». Be venner ordne en blind date. Anonymkode: f7c9c...02e Men gjør du det? Anonymkode: fc0ad...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå