Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Heisann:) Syntes det er utrolig nice når typen koser/biter meg lett på tærne! Er Jeg alene om det???? Klemz Maja
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Syntes det er utrolig nice når typen koser/biter meg lett på tærne! Er Jeg alene om det???? ← Ja, det tror jeg faktisk.
Nelle Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Heisann:) Syntes det er utrolig nice når typen koser/biter meg lett på tærne! Er Jeg alene om det???? Klemz Maja ← På ingen måte! Jeg DIGGER det! Velkommen i klubben!
c",) Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Tåbiting er ikke tingen for meg. Hverken å motta eller bite selv. Men hver sin lyst.
Trampe Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Føtter og tær er noe av det ekleste jeg vet. Er det et sted jeg kjenner trang til å bruke en spy-smiley er det her... Uff og nei. Men hver sin lyst, såklart. Tror ikke det er unormalt å like det, nei.
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Ja, det tror jeg faktisk. ← Sludder - finnes mange jenter som digger det. Jeg hadde et forhold for fire fem år siden med ei som elsket det, ikke bare for komfortens skyld men hun ble seksuelt tent av det. Heldigvis hadde hun både pene og velstelte føtter så jeg kunne imøtekomme hennes ønsker på det området. Rart med det men det medførte at jeg oppdaget en ny erogen sone hos det motsatte kjønn som jeg aldri hadde tenkt over før og terskelen min for å berøre undersåtter er betydelig lavere nå enn den var. Hun jeg er sammen med nå som jeg ikke har tenkt å skifte ut har ikke de samme preferansene men hun setter pris på en fotmassasje inklusive berøring av tærne så jeg koser meg jeg Og det beste av alt - det gjør hun også
Noorgie Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Føtter og tær er noe av det ekleste jeg vet. Er det et sted jeg kjenner trang til å bruke en spy-smiley er det her... Uff og nei. Men hver sin lyst, såklart. Tror ikke det er unormalt å like det, nei. ← Synes det er synd at så mange har relativt lav tersker for hva de synes er motbydelig....For mitt vedkommede synes jeg det er helt fantastisk når hun småbiter og spesielt suger på tærne mine. For de som ikke har prøvd det vil jeg påstå at dere har gått glipp av noe helt spesielt. Selvfølgelig er man nyvasket og "stelt" før man starter med dette, men er ikke dette en forutsetning før man starter med kosesex med hverandre. En nyvasket og velstelt fot med normale tær bør vel egentlig ikke være mere motbydelig enn en nyvasket pikk, eller humse, eller.....
John Holmes Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Tror kanskje ikke mine svette, velbrukte tær er de mest fristende for ei dame å suge på... Men jeg suger gjerne dametær, jeg! Det er mye mer fristende med små, nusselige dametær enn svære, trælete mannetær vil jeg tro. Jeg ville i hvert fall ikke sugd mine...
Donnie Darko Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Tror kanskje ikke mine svette, velbrukte tær er de mest fristende for ei dame å suge på... Men jeg suger gjerne dametær, jeg! Det er mye mer fristende med små, nusselige dametær enn svære, trælete mannetær vil jeg tro. Jeg ville i hvert fall ikke sugd mine... ← Jeg hadde sugd tærne dine for en tusing.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå