AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Har ikke vært sammen så lenge og utforsker fortsatt hverandre. Vi satt i sofaen og kosa. Så falt det ene brystet mitt ut av bh’en. Kjæresten tok dette som et hint og begynte å kose med det. Snart var begge brystene fri og han gav meg verdens deiligste opplevelse. Endte i orgasme og ei lykkelig jente. Er det normalt å komme ved kun kosing og stimulering av brystene? Anonymkode: 66956...34d
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Jo det er fullt mulig😉 Og i ditt tilfelle tror jeg det skjedde så spontant, at du ikke rakk å tenke på noe annet enn bare nytelse.. Dette er jo å betrakte som en slags opphisselses-orgasme, og det kan også skje under navlekosing.. dette er da også en orgasme, uten kontakt med klitten.. men når det nærmer seg orgasme, så "twister" man automatisk litt med underlivet.. det er grunn nok til å tømme orgasme-begeret😇 Men for en hærlig følelse da, det føles kjempedeilig og litt sterkere annerledes🥰
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Litt merkelig å lese fra en mann, om hvordan en kvinne kunne ha svart helt konkret på HI🤔 Anonymkode: d5c6b...8e7 2
Topper og daler Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Litt merkelig å lese fra en mann, om hvordan en kvinne kunne ha svart helt konkret på HI🤔 Anonymkode: d5c6b...8e7 Spørsmålet er - kunne en kvinne som har direkte erfaring med det TS skriver om svart på en slik måte? Som mann hadde det aldri falt meg inn å gi råd til kvinner i en tråd med tittelen «Overfølsomme bryster». Endret 30. januar 2024 av Topper og daler
feliek54 Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ikke vært sammen så lenge og utforsker fortsatt hverandre. Vi satt i sofaen og kosa. Så falt det ene brystet mitt ut av bh’en. Kjæresten tok dette som et hint og begynte å kose med det. Snart var begge brystene fri og han gav meg verdens deiligste opplevelse. Endte i orgasme og ei lykkelig jente. Er det normalt å komme ved kun kosing og stimulering av brystene? Anonymkode: 66956...34d Jeg koste med pupper på en med store pupper og hun sa som deg at hun fikk orgasme og snakket met ei annen som sa hun kunne få orgasme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå