AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Kjæresten min og jeg fantaserer mye sammen. Noe har vi prøvt - med større og mindre hell… Siste tiden har vi fantasert om litt røffere sex og det har blitt tøffere i senga. Vi liker begge både tanken og nyter hverandre. Ender alltid med at han «tar meg» og jeg elsker det!! Han gir også uttrykk for at jeg skal ta initiativet og dominere han. Han ønsker også «å miste kontrollen» og hengi seg til mine kommandoer. Jeg liker tanken, men tørr jeg? Ønsker innspill og råd 🥰 Anonymkode: c4515...174
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Mitt tips er å binde han fast og bruke bind for øynene.. Fastbindingen gjør han ute av kontroll for å avbryte det du gjør, og blindfoldingen fjerner alle omgivelser. Så det blir veldig uforutsibart, spennende og pirrende, når han ikke ser eller vet hva du gjør. Dette er også en fin måte å fjerne andre tanker også.. så blindfold gjør at hjernen kun tenker på det som skjer. Annen fordel er jo den dominate.. da kan man jo stoppe når han nærmer seg, og tirre han skikkelig på bristepunktet. Det er så fantastisk deilig å bli tålmodig tirret til galskap😄 Jo det tørr du.. tirr han til galskap! Han kommer til å elske deg mye mere etterpå😉For dere har utviklet dere seksuellt, og denne kan dere bytte på. Husk bare å bruke stoppord, så ingen blir hjerneskadd av kåtheten😇 5 1
Fioljenta Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 (endret) Gøy å eksperimentere! Noe høres bedre ut i fantasien enn i virkeligheten, så det er alltid lurt å ha et stoppord og en kjapp rømningsvei. 🙂 Det enkleste er å begynne med å kreve noe dere allerede gjør. I stedet for å f.eks. spørre om å få oralsex, krev det. Som Bamseklemmer skriver, så er det mye som skjer bare du gir ham bind for øynene og binder ham til sengen. Eller legg armene langs siden hans og legg et belte rundt ham. Da kan du suge ham, ri ham eller hva du nå har lyst til. En god ide er å pine ham litt, dvs. ikke gi ham det han vil ha med en gang, men dra det litt ut bare for å fortelle hvem som bestemmer. Du kan også edge ham. Husk at det finnes mange former for dominanslek. Det kan ta litt tid å finne de variantene dere som par, liker (og misliker). Og det er helt greit. Endret 30. januar 2024 av Fioljenta 2
Sunshade83 Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Binde fast eller bruke håndjern. Bind for øynene er en fordel. Du vil føle deg enda friere når du har en naken kropp foran deg som kun kan føle og ikke se. La tungen leke, hender, fjær osv. ikke glem brystet og tirr han skikkelig både der og andre steder 😋 1
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Sunshade83 skrev (11 minutter siden): Binde fast eller bruke håndjern. Bind for øynene er en fordel. Du vil føle deg enda friere når du har en naken kropp foran deg som kun kan føle og ikke se. La tungen leke, hender, fjær osv. ikke glem brystet og tirr han skikkelig både der og andre steder 😋 Fjær fungerer iallefall rundt klitten😇 Hårføner også, det er så superdeilig å kjenne at den varme luften kjæler med kroppen. Smart.. Menn har også brystvorter, de er minst like følsomme som hos kvinner. De blir som regel glemt desverre. Jeg ble en gang ronket med et hårstrikk rundt lisskaren, et sånt med perler på.. Det var en ny og deilig deilig opplevelse🥰 Jeg synes det er litt deiligere å være dominant, men det er fordi jeg elsker å høre på godlyder og smatting.. og ikke minst å se henne twiste kroppen av kåthet❤️ 2
Irak Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten min og jeg fantaserer mye sammen. Noe har vi prøvt - med større og mindre hell… Siste tiden har vi fantasert om litt røffere sex og det har blitt tøffere i senga. Vi liker begge både tanken og nyter hverandre. Ender alltid med at han «tar meg» og jeg elsker det!! Han gir også uttrykk for at jeg skal ta initiativet og dominere han. Han ønsker også «å miste kontrollen» og hengi seg til mine kommandoer. Jeg liker tanken, men tørr jeg? Ønsker innspill og råd 🥰 Anonymkode: c4515...174 Ja det tør du 👌. Ser at du har fått mange bra innspill her.... Å binde ham fast og bind for øynene er alfa og omega 🙌. Da forsterkes sansene, og det er god måte å oppleve hverandre på.... Isbit i munnen som du fører langs kroppen hans kan du jo prøve.....da er det både kaldt og varmt samtidig....bare pass på at isbiten ikke stikker for langt ut av munnen, for da kan han fort begynne å fryse istedet.... Lykke til 🤞
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Fjær fungerer iallefall rundt klitten😇 Hårføner også, det er så superdeilig å kjenne at den varme luften kjæler med kroppen. Smart.. Menn har også brystvorter, de er minst like følsomme som hos kvinner. De blir som regel glemt desverre. Jeg ble en gang ronket med et hårstrikk rundt lisskaren, et sånt med perler på.. Det var en ny og deilig deilig opplevelse🥰 Jeg synes det er litt deiligere å være dominant, men det er fordi jeg elsker å høre på godlyder og smatting.. og ikke minst å se henne twiste kroppen av kåthet❤️ Min kjære kjenner absolutt ingenting i brystvortene, noe som er satans så kjipt siden jeg er ei skikkelig puppeguri. Jeg jakter fortsatt på hans erogene soner, forutenom penis. Ingenting biter på. Hals, øre, rygg, armhule, knehase, lysk, tær, fingre, mage... nix nada pirrer han... 🤷🏼♀️ Anonymkode: 09f2a...401 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 Jeg vil streve med tradisjonell dominans av en mann. Det tenner meg ikke. Men å vri litt på det. Å ha ham naken, i senga, med hendene bundet bak ryggen, mens jeg brukte meg selv og min kropp for å gjøre ham hinsides kåt slik at han mistet kontrollen over seg selv, å kunne se at han er så kåt at pikken vibrerer og det nesten er smertefullt... Den biten kan jeg like. Jeg ville da brukt virkemidler som å onanere forran ham, stå over ansiktet hans uten at han fikk komme nær nok til å smake på meg, etter hvert latt ham smake på dildoen min, jeg ville ha sugd ham, bare litt, vært borti med tungen nok til at han lengter smertefullt etter mer. Jeg kunne kanskje satt i en buttplug på meg selv, stått på alle fire over han mens han så på at jeg satte den inn, hele tiden gitt ham bare litt og litt. Jeg vil aldri bli en tradisjonell dominatrix, det måtte ha blitt en mykere variant hvor det var via lysten min, kroppen min og det å tease ham til det ytterste som var målet. Det morsomme er at om vi skulle snudd det, han skulle drevet meg til vanvidd så ville det innebåret mange av de eksakt samme situasjonene, bare at han frivillig holdt tilbake og lot meg være den som måtte vente. Dominansen ligger derfor mest i hvem som gir seg henn i øyeblikket og bare mottar, mer enn handlingene i seg selv. Anonymkode: 427ad...b08 1
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Min kjære kjenner absolutt ingenting i brystvortene, noe som er satans så kjipt siden jeg er ei skikkelig puppeguri. Jeg jakter fortsatt på hans erogene soner, forutenom penis. Ingenting biter på. Hals, øre, rygg, armhule, knehase, lysk, tær, fingre, mage... nix nada pirrer han... 🤷🏼♀️ Anonymkode: 09f2a...401 Hmm.. det var merkelig synes jeg.. og veldig kjipt for deg da.. Jeg får lett gåsehud da, og veldig rask ereksjon.. tar ca bare 10 sekunder fra 0 til full, så jeg er meget følsom og god blodsirkulasjon.. Lettere med nydusjet kroppi varmt vann da.. Men frenulumet hans fungerer sikkert godt, det er nok ditt beste følelsespunkt også. Så en fjær fungere godt under klitten din😁 Endret 30. januar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil streve med tradisjonell dominans av en mann. Det tenner meg ikke. Men å vri litt på det. Å ha ham naken, i senga, med hendene bundet bak ryggen, mens jeg brukte meg selv og min kropp for å gjøre ham hinsides kåt slik at han mistet kontrollen over seg selv, å kunne se at han er så kåt at pikken vibrerer og det nesten er smertefullt... Den biten kan jeg like. Jeg ville da brukt virkemidler som å onanere forran ham, stå over ansiktet hans uten at han fikk komme nær nok til å smake på meg, etter hvert latt ham smake på dildoen min, jeg ville ha sugd ham, bare litt, vært borti med tungen nok til at han lengter smertefullt etter mer. Jeg kunne kanskje satt i en buttplug på meg selv, stått på alle fire over han mens han så på at jeg satte den inn, hele tiden gitt ham bare litt og litt. Ding ding!!! Du kan virkelig å pirre🥰 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil aldri bli en tradisjonell dominatrix, det måtte ha blitt en mykere variant hvor det var via lysten min, kroppen min og det å tease ham til det ytterste som var målet. Det morsomme er at om vi skulle snudd det, han skulle drevet meg til vanvidd så ville det innebåret mange av de eksakt samme situasjonene, bare at han frivillig holdt tilbake og lot meg være den som måtte vente. Dominansen ligger derfor mest i hvem som gir seg henn i øyeblikket og bare mottar, mer enn handlingene i seg selv. Anonymkode: 427ad...b08 Man er jo ikke så dominant i slike tilfeller.. man er heller djævel på å pirre. Tålmodigheten er viktigst.. og ventetiden er jo mind blowing. Og det er jo i slike tilfeller, du kan få sæden renne ut uten at han oppnår orgasme. Det er iallefall som å balansere på et knivegg.. men du er også sikkert kjent med dette og hans orgasmetidspunkt. Jeg tenker ikke på tittelen dominant, det å være en skikkelig tålmodig terglus er en bedre tittel😅 1
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 (endret) Irak skrev (2 timer siden): Ja det tør du 👌. Ser at du har fått mange bra innspill her.... Å binde ham fast og bind for øynene er alfa og omega 🙌. Da forsterkes sansene, og det er god måte å oppleve hverandre på.... Isbit i munnen som du fører langs kroppen hans kan du jo prøve.....da er det både kaldt og varmt samtidig....bare pass på at isbiten ikke stikker for langt ut av munnen, for da kan han fort begynne å fryse istedet.... Lykke til 🤞 Isbit har jeg aldri prøvd før.. hmm, men det virker jo kaldt😄 Men å massere noen inn i oljer er jo både sexy og tennende å se på.. Glidemiddel også.. det blir liksom aldri nok.. det er bare så spesiellt deilig å bli ronket med masse glidemiddel, da kan du også være litt hardhendt.. og forhuden trenger ikke å trekkes over hodet🥰 Btw.. jeg glemte å beskrive lyden.. men du har vel hørt slike hærlige lyder før😉 Endret 30. januar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
Irak Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Isbit har jeg aldri prøvd før.. hmm, men det virker jo kaldt😄 Men å massere noen inn i oljer er jo både sexy og tennende å se på.. Glidemiddel også.. det blir liksom aldri nok.. det er bare så spesiellt deilig å bli ronket med masse glidemiddel, da kan du også være litt hardhendt.. og forhuden trenger ikke å trekkes over hodet🥰 Det er jo hele poenget 👌. Godt og varmt rom.... Varme lepper og kald isbit.... Sjokkpirring kaller jeg det 👌 Jeg elsker det 👌. Føler at sansene bare åpner seg da 😉. Kontraster er fint vettu... Kaldt & varmt Mykt & hardt Litt sånn som hånd i hanske 👌 2
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 Irak skrev (18 minutter siden): Det er jo hele poenget 👌. Godt og varmt rom.... Varme lepper og kald isbit.... Sjokkpirring kaller jeg det 👌 Jeg elsker det 👌. Føler at sansene bare åpner seg da 😉. Kontraster er fint vettu... Kaldt & varmt Mykt & hardt Litt sånn som hånd i hanske 👌 Ok, skal legge den i ønskelista mi🥰 Du har vel isbitmaskin du? eller får du is fra nærmeste fiskemottak😅
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 Bamseklemmer skrev (31 minutter siden): Ding ding!!! Du kan virkelig å pirre🥰 Man er jo ikke så dominant i slike tilfeller.. man er heller djævel på å pirre. Tålmodigheten er viktigst.. og ventetiden er jo mind blowing. Og det er jo i slike tilfeller, du kan få sæden renne ut uten at han oppnår orgasme. Det er iallefall som å balansere på et knivegg.. men du er også sikkert kjent med dette og hans orgasmetidspunkt. Jeg tenker ikke på tittelen dominant, det å være en skikkelig tålmodig terglus er en bedre tittel😅 Det kommer litt ann på hvordan man anser dominans. Dersom man anser det som dominant at man har total kontroll over den andres nytelse og utnytter den kontrollen max slik man ønsker så kan det anses som dominans. Dominans er mer enn å spanke og binde noen fast. Derfor svarer jeg også, fordi mange kvinner strever med å selv tenne på en dominant rolle. Det å da utforske mer, hva som ligger i dominant, hvordan man kan leke med makt og underkastelse uten at noen behøver å være hverken master eller slave er fornuftig. Å ta kontroll over den andres lyst - heller enn den andres handlinger kan være et godt sted å starte. Anonymkode: 427ad...b08 1 1
Irak Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Ok, skal legge den i ønskelista mi🥰 Du har vel isbitmaskin du? eller får du is fra nærmeste fiskemottak😅 1
Irak Skrevet 30. januar 2024 #16 Skrevet 30. januar 2024 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Isbit har jeg aldri prøvd før.. hmm, men det virker jo kaldt😄 Men å massere noen inn i oljer er jo både sexy og tennende å se på.. Glidemiddel også.. det blir liksom aldri nok.. det er bare så spesiellt deilig å bli ronket med masse glidemiddel, da kan du også være litt hardhendt.. og forhuden trenger ikke å trekkes over hodet🥰 Btw.. jeg glemte å beskrive lyden.. men du har vel hørt slike hærlige lyder før😉 👌👌👌
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #17 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjæresten min og jeg fantaserer mye sammen. Noe har vi prøvt - med større og mindre hell… Siste tiden har vi fantasert om litt røffere sex og det har blitt tøffere i senga. Vi liker begge både tanken og nyter hverandre. Ender alltid med at han «tar meg» og jeg elsker det!! Han gir også uttrykk for at jeg skal ta initiativet og dominere han. Han ønsker også «å miste kontrollen» og hengi seg til mine kommandoer. Jeg liker tanken, men tørr jeg? Ønsker innspill og råd 🥰 Anonymkode: c4515...174 Veldig vanlig. Alle damer har vel dominert en mann😅 Menn elsker jo det. Anonymkode: a6663...783
Irak Skrevet 30. januar 2024 #18 Skrevet 30. januar 2024 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Ok, skal legge den i ønskelista mi🥰 Du har vel isbitmaskin du? eller får du is fra nærmeste fiskemottak😅 Næmmen herregud da mann! Nå er det jo vinter 🤣🤣🤣.
Irak Skrevet 30. januar 2024 #19 Skrevet 30. januar 2024 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Isbit har jeg aldri prøvd før.. hmm, men det virker jo kaldt😄 Men å massere noen inn i oljer er jo både sexy og tennende å se på.. Glidemiddel også.. det blir liksom aldri nok.. det er bare så spesiellt deilig å bli ronket med masse glidemiddel, da kan du også være litt hardhendt.. og forhuden trenger ikke å trekkes over hodet🥰 Btw.. jeg glemte å beskrive lyden.. men du har vel hørt slike hærlige lyder før😉 A true Lady never kiss and tell 🤭🫣. They only kiss 😉.
Irak Skrevet 30. januar 2024 #20 Skrevet 30. januar 2024 Irak skrev (1 minutt siden): A true Lady never kiss and tell 🤭🫣. They only kiss 😉.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå