AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 I dette tilfelle fra en tilsynelatende troverdig profil av en ingeniør i Miami. Hva vil de da? Svindle? Vennegodtar dem ikke til om jeg ikke kjenner dem, men noen ganger har jeg gjort det av nysgjerrighet. Da har de ofte vært raskt ute med flørting. Jeg blokkerer som regel etter kort tid. Hvorfor skal de være intr i meg når de bor på andre siden av jorda, se ok ut og har gode jobber. Da må det jo være svindel. Men har fulgt litt dialog av nysgjerrighet på fremgangsmåten. Tenker siden det skjer relativt ofte at det dukker opp suspekte venneforespørsler så klarer de vel å lure noen innimellom da. Noen som kjenner noen som har latt seg rive med av disse ukjente ‘beilerne’ der ute? Hvordan gikk det? Når dette er sagt har jeg faktisk en venn fra Kroatia og ei fra India også. De har ikke tatt kontakt og oppfører seg som normale Facebook brukere. Nesten mer fascinerende hvorfor de la meg til som venn😅 Anonymkode: 8002a...db2
Blueberrymuffin Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Hvorfor i all verden skulle man ha interesse av å legge til ukjente mennesker fra andre land?
Pawn Hearts Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Ja, de er ganske sikkert ute etter å loppe deg for penger. Jeg har fått noen venneforespørseler fra unge, barmfagre utenlandske kvinner jeg ikke aner hvem er. Selv om jeg hadde vært singel, er jeg ikke så dum at jeg går i den fella.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå