AnonymBruker Skrevet 17. februar #41 Del Skrevet 17. februar Alina, Irina eller Solveig Anonymkode: 323b0...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #42 Del Skrevet 17. februar Clothilde Anonymkode: 8e18f...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 17. februar #43 Del Skrevet 17. februar Fornøyd med navnet mitt, men måtte jeg valgt hadde det blitt Aurora (Etter min mening det nest fineste jentenavnet. Det fineste har dattera mi). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #44 Del Skrevet 18. februar Jeg heter et navn som er veldig vanlig både i Norge og i mange andre land. Ihvertfall i min generasjon. Jeg ville byttet til et mer særnorsk og ikke så vanlig navn. Men synes det blir litt rart å bytte nå. Ville helst hett Idunn, Frøya, Guro eller Åse. Eller noe i den duren……Får heller bruke denne lista hvis jeg får ei datter en gang😊 Anonymkode: dd3f4...752 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #45 Del Skrevet 18. februar Måtte ha blitt Odd Even, eventuelt Simen. Og så hadde jeg flyttet til England 😊 Anonymkode: 68bcb...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #46 Del Skrevet 18. februar Nora Anonymkode: 64513...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #47 Del Skrevet 18. februar Isabella eller Thalia Anonymkode: 49de1...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #48 Del Skrevet 18. februar Iben Anonymkode: acfdf...86d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #49 Del Skrevet 18. februar Kjell Nulle = K. Nulle. Anonymkode: 3c2c6...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #50 Del Skrevet 18. februar Mae Anonymkode: f69bb...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #51 Del Skrevet 18. februar Juni Anonymkode: 75ebb...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #52 Del Skrevet 19. februar Kjel Tore Ring. Kjel T Ring Anonymkode: d1bfd...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #53 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 15.22): Måtte ha blitt Odd Even, eventuelt Simen. Og så hadde jeg flyttet til England 😊 Anonymkode: 68bcb...cc1 Hvorfor ikke Odd Simen? Anonymkode: 71d64...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 19. februar #54 Del Skrevet 19. februar Nikoline, Klara, Kanutte eller Elida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #55 Del Skrevet 23. februar Iris Anonymkode: 3bd31...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 23. februar #56 Del Skrevet 23. februar Irak skrev (På 7.2.2024 den 1.41): Rakel 👌 Fint navn 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 25. februar #57 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 11.08): Kjersti. Anonymkode: 0c84e...e0e Da måtte du regne med å bli hetende Schersti av mange. Kj-lyden er på vei ut desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 28. februar #58 Del Skrevet 28. februar Tror det måtte blitt Ida, jeg skulle egentlig hete det men så ble oldemor syk og jeg rakk å bli oppkalt etter henne i siste liten😂 har vært irritert på foreldrene mine som ikke holdt seg til Ida, og har egentlig følt meg mer som en Ida enn en (mitt egentlige navn) hele livet😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #59 Del Skrevet 29. februar Aila 🤩 Anonymkode: e6787...fb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #60 Del Skrevet 29. februar Jeg har valgt mitt eget mellomnavn, så ville vel gått for det som fornavn om jeg skulle endre. Anonymkode: 716e0...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå