AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Del Skrevet 29. januar 2024 har veldig lyst til å dra på en ferie. Har ikke vært på ferie / utlandet siden 2012. Har råd og muligheten. Men har aldri bestilt reise eller hotell selv og lurer på hvordan det gjøres. Går man inn på Finn og bestiller billetter, når er det best å bestille? og hva bør jeg se etter når jeg bestiller? tenkte å dra til paris Anonymkode: 05ace...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): har veldig lyst til å dra på en ferie. Har ikke vært på ferie / utlandet siden 2012. Har råd og muligheten. Men har aldri bestilt reise eller hotell selv og lurer på hvordan det gjøres. Går man inn på Finn og bestiller billetter, når er det best å bestille? og hva bør jeg se etter når jeg bestiller? tenkte å dra til paris Anonymkode: 05ace...79a Har vært alene i Paris flere ganger og har vært superfornøyd med å leie leilighet av Helene/Leilighet i Paris: https://www.leilighetiparis.com Synes leilighet er topp når jeg reiser alene, for har jeg ikke lyst til å sitte alene på restaurant kan jeg lange meg mat og kose meg på balkongen i eget selskap. Anonymkode: 82dea...06e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Del Skrevet 29. januar 2024 Bestiller aldri gjennom Finn. Bestiller fly rett fra flyselskap, hotell rett fra hotellet eller hotels.com. i motsetning til AB over foretrekker jeg hotel. Anonymkode: 722ea...96b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkMusafir Skrevet 29. januar 2024 #4 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeh har reist masse alene på tur. Over hele verden. Fra helgeturer til flere måneder. Bestiller alltid flybilletter direkte hos flyselskapene. Stort sett direkte hos hotellene også. Bruker da andre sider som finn.no eller Booking.com til å finne det rette hotellet. Airbnb er også et alternativ. Endel som leier ut rom hjemme hos seg selv. Har bare hatt gode opplevelser med det. Hvor vil du reise, og hva ønsker du å oppleve? Kan være enklere å peke deg i rett retning da🛫🌍 Det finnes også flere grupper på Facebook for kvinner som reiser solo. Der er det utveksling av tips, inspirasjon og motivasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 29. januar 2024 #5 Del Skrevet 29. januar 2024 Det har jeg gjort flere ganger, og alt har alltid gått fint med hotell og reise. Sett bort fra en veldig lang reisedag i trykkende varme der jeg ikke fikk i meg nok vann og ble dehydrert og helt fra meg, følt meg veldig alene da. Gikk over etter noen flasker vann og en god natts søvn 😅 Så gøy at du vil ut å reise. Paris er også en kort flytur unna, direkteflyvninger fra både Oslo og Bergen, og enkelt å komme seg fra flyplass til byen fra begge flyplassene. Jeg bestiller ofte slike turer på lavpriskalenderen til Norwegian. Hotell pleier jeg å finne på Hotels.com. I Paris var det mye veggedyr i høst, usikker om de har fått gjort noe med det. Så ville vært bevisst på bagasje, og sjekke rommet og forholdsregler når du kommer hjem. God planlegging og reise! Tror det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkMusafir Skrevet 30. januar 2024 #6 Del Skrevet 30. januar 2024 Ser nå du ønsker å reise til Paris. Min anbefaling er å finne en annen by i år. Sommer OL arrangeres i Paris nå til sommeren. Prisene på hotell og bosteder har alt begynt å stige. Litt usikker på hvordan sentrum er i forhold til ombygging og oppbygging til lekene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Del Skrevet 30. januar 2024 FrkMusafir skrev (4 minutter siden): Ser nå du ønsker å reise til Paris. Min anbefaling er å finne en annen by i år. Sommer OL arrangeres i Paris nå til sommeren. Prisene på hotell og bosteder har alt begynt å stige. Litt usikker på hvordan sentrum er i forhold til ombygging og oppbygging til lekene. Enig i dette. Paris kan være rimelig kaotisk til vanlig. Ville droppet det før OL. Bortsett fra det, å reise alene er helt topp. Har reist verden rundt alene og hatt mange fine opplevelser. Anonymkode: d8400...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå