AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Jeg er 48 og har vært gift i 23 år. Ble skilt for 8 måneder siden. Hadde ikke hatt sex eller nærhet med mannen på 3 år og mistet lysten på både sex og menn...... MEN jeg gikk inn på Hinge og sveipet og sveipet, fant ikke noen interessante før han dukket opp. Så sender han melding og vi har chattet i bare en uke. Nettdating er jo helt nytt for meg, var ikke slik da jeg var singel sist og dette er jo skikkelig slitsomt! Jeg liker han så utrolig godt og han sier det samme til meg. Han sender alltid melding først og er veldig hyggelig og skjønn. Men så kommer tankene mine da, om dette opplegget. Jeg tenker at han sitter og vhatter med ti damer samtidig og driver med sånn copy/paste meldinger. Det er jo umulig å vite. Så hvordan holder dere ut? Vi bor langt fra hverandre så får ikke truffet han før om ca 7 uker. Jeg liker han som sagt, utrolig godt. Har ikke likt noen slik på 25 år, men dette er så vanskelig. Vurderer hele tiden å bare ghoste og håper også på å bli ghostet slik at jeg slipper disse følelsene som dukker opp og som jeg ikke har kjent på på 25 år. Hjelp! Anonymkode: a8703...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Du er betatt av alt du har fantasert rundt denne personen - han er nok hyggelig og dere har en god tone, men du tror han passer godt med deg. Og saken er at det vet du ingenting om før dere har truffet hverandre. Anonymkode: 286ee...25c 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Visste du at mennesket blir forelsket bare ved å høre de rette tingene? Du trenger og vil ha noe. Men i andre enden kan det være Olga på 90 eller kunstig intelligens. Eller en bedrager og skjørtejeger. Og hva skal du med en som bor så langt unna? Det vil bare bli sorg, lengsel og problemer. Hvis han da er den fantastiske fyren du ser for deg. Det er lett å si søte ting på chat. Anonymkode: e0b9e...54d 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Ta en sjanse! Ikke ghost! Hvis du trekker deg pga feighet vil du angre. Bedre å prøve og så finne ut at det ikke var noe, enn å sitte og angre på at man ødela for seg selv noe som kunne ha vært noe.. Men tenk samtidig rasjonelt. Din tolkning av ham på avstand kan være noe helt annet enn å møte han i virkeligheten. Vær smart: Grenser og Gøy! Anonymkode: 7b418...4c4 1
miss summers Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 Jeg syns du skal tillate deg selv å føle litt. Det er lov. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 Enig med Miss Summers, men stålsett deg på at dette kan være hva som helst. Problemet med å chatte lenge før dere treffes er at du bygger deg opp en fantasi om hvem han er før du i det hele tatt har møtt ham. Det kan gi deg noen skuffelser og overraskelser. Kanskje du er heldig, kanskje ikke. Anonymkode: 43cba...cfe 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Problemet med å chatte lenge før dere treffes er at du bygger deg opp en fantasi om hvem han er før du i det hele tatt har møtt ham. Akkurat det jeg skulle si, fallhøyden blir stor når man chatter i ukesvis før man møtes. Men uansett hva så synes jeg ikke du skal ghoste han, det er dårlig stil. Anonymkode: b4cd8...ce3 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 Du må i hvert fall forsøke å ha et realistisk syn på dette. Som de andre også skriver, så kan dere passe sammen som fot i hose ved å skrive masse fint til hverandre, men du vet ikke hvordan det blir når dere møtes ansikt til ansikt. For ikke å bli altfor skuffet og lei deg, må du være obs på at det ikke er sikkert det klaffer så bra irl. Du kan bare håpe. Anonymkode: 7ffc1...e77 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 Og dere har ikke truffet hverandre en gang… blir skremt. Anonymkode: 0d683...5f5 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 Men hvorfor hele 7 uker?? Bor dere veldig langt fra hverandre? Mulig med videomøte? Anonymkode: 43cba...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 Du har ikke møtt ham, skuffelsen kan bli ganske stor når han ikke er lik som den du fantaserer om. Anonymkode: 4297d...f3a 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 Pkt 1. Finn ut om han er singel først og fremst! Anonymkode: ec180...cef 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 Jeg ville vært forsiktig med avstandsforhold, det kan tvinge frem samboerskap lenge før dere er klare for det. Anonymkode: 1092c...bbc
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 Har kastet bort en del tid på sånn type dataing selv. Og erfaringsmessig sett, mistenker du at han skriver med flere og er veldig sånn copy & paste type fyr (for eksempel at han gjerne skriver de samme tingene og komplimentene flere gsnger) så er det ofte nettopp sannheten. Er enkelte som holder på med dette hele tiden og det er så innøvd at de glemmer seg. Jeg møtte en mann over en viss periode, snoket på PCen hans og så han hadde skrevet nøyaktig der samme til andre. Ble lei meg for det var ting jeg trodde han mente var unikt for kun MEG og som ga meg selvtillit. F.eks hårfargen min og ting jeg tidligere har hatt komplekser for. Nå så jeg han skrev nøyaktig det samme til andre damer, bare at de hadde helt andre hårfarger og kroppsfasonger. Overøse med godord og komplimenter før han i det hele tatt har møtt deg, testet kjemien og vet hvordan du er in real life er uansett en uting. Vitner om en person som prøver for hardt og allerede har bestemt seg for at dette SKAL fungere uten å ane hvordan mennesket på andre siden av skjermen er i virkeligheten. Anonymkode: b58f4...444 1
miss summers Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 Men ts, du har vært i et forhold i 25 år. Hvorfor ikke bare flørte litt og ha det hyggelig? Jeg tror det gjør deg godt. Det tar tid å komme seg ut i markedet igjen, og det er ikke som før. Ikke legg så mye i det, fokuser på å ha det gøy. 1
Gjest Hoia Skrevet 30. januar 2024 #16 Skrevet 30. januar 2024 Det er vanlig å bli veldig betatt av noen når en har vært i dårlig forhold, akkurat kommet seg opp av dumpen. Kanskje det er lurt å være bevisst på det, at mye ligger hos deg selv? Sånn at du ikke tar ukritiske valg. Det viktigste er at du er realitetsorientert i nettdating. Det er mange som har et kaldt forhold til det, bruk og kast, men også motsatt, noen vil finne kjærligheten. Det er lurt å møtes for å vurdere kjemien som er der, og ikke bare den du ønsker skal være der.
Pålet Skrevet 30. januar 2024 #17 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 48 og har vært gift i 23 år. Ble skilt for 8 måneder siden. Hadde ikke hatt sex eller nærhet med mannen på 3 år og mistet lysten på både sex og menn...... MEN jeg gikk inn på Hinge og sveipet og sveipet, fant ikke noen interessante før han dukket opp. Så sender han melding og vi har chattet i bare en uke. Nettdating er jo helt nytt for meg, var ikke slik da jeg var singel sist og dette er jo skikkelig slitsomt! Jeg liker han så utrolig godt og han sier det samme til meg. Han sender alltid melding først og er veldig hyggelig og skjønn. Men så kommer tankene mine da, om dette opplegget. Jeg tenker at han sitter og vhatter med ti damer samtidig og driver med sånn copy/paste meldinger. Det er jo umulig å vite. Så hvordan holder dere ut? Vi bor langt fra hverandre så får ikke truffet han før om ca 7 uker. Jeg liker han som sagt, utrolig godt. Har ikke likt noen slik på 25 år, men dette er så vanskelig. Vurderer hele tiden å bare ghoste og håper også på å bli ghostet slik at jeg slipper disse følelsene som dukker opp og som jeg ikke har kjent på på 25 år. Hjelp! Anonymkode: a8703...5f2 Men dere har hatt et videomøte eller? 1
Gjest Hoia Skrevet 30. januar 2024 #18 Skrevet 30. januar 2024 Det er faktisk folk som inngår forhold og etablerer seg med det de ønsker skal være der. Det å alltid stikke en finger i jorda er helt sentralt. Typisk, viser en mann tegn til homofili, vil snu deg, så trenger det jo ikke være noe galt i det, men det er likevel tydelige tegn på at han svinger til motsatt kjønn. Uansett hvor mye du liker vedkommende, så er det fakta. Det er en kortvarig sorg å gå forbi det, men etter å hatt sorg for noe som har vært slutt, er en redd for sorg, men det er ikke noe å være redd for, går fort over. Det samme om vedkommende utviser kalde trekk i starten, men du overser det, det blir nok ikke mindre av det med tiden. Eller hva det enn måtte være, som gjør at vedkommende ikke treffer for deg. I starten av et forhold viser en sin beste side, så en kan regne med at det meste blir tydeligere over tid. Så en må på en måte like de sidene en ikke finner så fordelaktige.
Gjest Hoia Skrevet 30. januar 2024 #19 Skrevet 30. januar 2024 Det samme er når en har vært singel lenge, uansett alder og div. En skal aldri kompromisse på naturlige forutsetninger.
Gjest Hoia Skrevet 30. januar 2024 #20 Skrevet 30. januar 2024 Pålet skrev (9 minutter siden): Men dere har hatt et videomøte eller? AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 48 og har vært gift i 23 år. Ble skilt for 8 måneder siden. Hadde ikke hatt sex eller nærhet med mannen på 3 år og mistet lysten på både sex og menn...... MEN jeg gikk inn på Hinge og sveipet og sveipet, fant ikke noen interessante før han dukket opp. Så sender han melding og vi har chattet i bare en uke. Nettdating er jo helt nytt for meg, var ikke slik da jeg var singel sist og dette er jo skikkelig slitsomt! Jeg liker han så utrolig godt og han sier det samme til meg. Han sender alltid melding først og er veldig hyggelig og skjønn. Men så kommer tankene mine da, om dette opplegget. Jeg tenker at han sitter og vhatter med ti damer samtidig og driver med sånn copy/paste meldinger. Det er jo umulig å vite. Så hvordan holder dere ut? Vi bor langt fra hverandre så får ikke truffet han før om ca 7 uker. Jeg liker han som sagt, utrolig godt. Har ikke likt noen slik på 25 år, men dette er så vanskelig. Vurderer hele tiden å bare ghoste og håper også på å bli ghostet slik at jeg slipper disse følelsene som dukker opp og som jeg ikke har kjent på på 25 år. Hjelp! Anonymkode: a8703...5f2 I ditt tilfelle ville for eksempel mange ha utelatt personen fordi det er avstand. En lager visse kriterier for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå