Gå til innhold

Gode nyheter, leggingsen gjør comeback!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leggings og en lang genser, ja takk som koseklær 😊 Man skal aldri si aldri, men tviler på om det blir brukt utenfor heimen for min del (har kanskje litt med alder å gjøre.) 

Anonymkode: 97204...421

Skrevet

Jaaa, så digge klær. Syns det er fint også, jeg. 

• Liker 1
Skrevet
Thyra skrev (20 timer siden):

https://www.minmote.no/mote/klaer/a/2Brk7a/leggings-er-tilbake

Selv har jeg aldri slutta å bruke den, men om det blir "in" igjen blir kanskje utvalget i butikkene noe større.

Her inne mener jo veldig mange det nærmest er en dødssynd å vise seg ute i, så hva synes dere?

hehe, blir sikkert mange besvimelser fremover. Men hva er så fy, fy med dem? Er de for kule? 🤡

Anonymkode: 60151...c59

Skrevet

For et idiotisk innlegg :D gratulerer for det mest tåpelige man kan bry seg om i denne tiden 

Anonymkode: 2fba9...4e2

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

For et idiotisk innlegg :D gratulerer for det mest tåpelige man kan bry seg om i denne tiden 

Du sier at det er idiotisk å skrive innlegg om klesmote i underforumet "klær og mote"? Du har nok rotet deg inn i feil underforum😂

Til ts: Leggings er såååå behagelig! Min favoritt er Lululemon, så myke 😁

Anonymkode: 09af6...502

• Liker 9
Skrevet

Leggings sidestiller jeg med haremsbukser i hvor «lekre» de er på de aller fleste av oss… 🙈

Anonymkode: 863e2...b94

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leggings sidestiller jeg med haremsbukser i hvor «lekre» de er på de aller fleste av oss… 🙈

Anonymkode: 863e2...b94

Jeg liker haremsbukser også jeg. Behagelige i sommervarmen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mulig man heller burde bry seg om krig, strømpriser, klimakrisen mm, men da trenger man vel heller ikke å gå inn på underforumrt "klær, sko og mote"?

• Nyttig 1
Skrevet

Forsvant det noen gang? Ser haugevis av folk i dette daglig.

Anonymkode: 31148...6ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Forsvant det noen gang? Ser haugevis av folk i dette daglig.

Det forsvant nok ikke helt som sådan, mange som har brukt leggings, akkurat som det er mange som bruker mye av klær som ikke akkurat er topp mote. Men nå vil det kanskje gå an å bli "velkledd" i tights igjen.

Skrevet

Hurra! Har ventet på dette siden 2008. En enkel svart tights med en stor genser eller skjorte over er så digg å ha på seg. Ser det mer og mer på Instagram. 
Men hvite tights med blondekant og tunika over- grøss! Håper den trenden får hvile i fred. 

Anonymkode: 0039c...b5a

• Liker 2
Skrevet

Har bodd i treningstights siden litt før covid kom. Elsker at man kan bruke det andre steder enn hjemme. Men blir enkel svart på jobb og sånn, da. 

Anonymkode: 7adf0...a1d

Skrevet

Så det var borte i fem minutter og kom tilbake, ikke som tights, men som leggings? 

Jaudå. 

Anonymkode: 016a6...473

Skrevet

Elsker leggings og bruker det MYE 😊 Trives best i leggings 😊 Bryr meg overhodet ikke om hva andre måtte mene om det 😄

• Nyttig 1
Skrevet
Thyra skrev (På 31.1.2024 den 6.43):

Det forsvant nok ikke helt som sådan, mange som har brukt leggings, akkurat som det er mange som bruker mye av klær som ikke akkurat er topp mote. Men nå vil det kanskje gå an å bli "velkledd" i tights igjen.

Ingen er eller har noen gang vært velkledd i leggings, selv om det skulle være mer «inn». 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen er eller har noen gang vært velkledd i leggings, selv om det skulle være mer «inn». 

Smak og behag det vet du. Det finns andre ting innen klær som ikke jeg syns er så " velkledd" som andre syns er helt hot. 

Anonymkode: 573a3...6c9

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan bli fint jeg, har noen noen bilder av gode eksempler? 😄

Anonymkode: e919e...902

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Leggings har alltid vært guttas favoritt nr 1, på kvinner. Det har alltid vært mange damer som har skjønt det, bare fint om enda flere nå skjønner det i en motebølge 👍

Anonymkode: 2f781...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...