AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Er jo i vinden det nå. Noen som har noen gode råd som funker? Vet det bare må gå over av seg selv, men er det noe som kan hjelpe? Føles jo litt ut som man skal dø🙈 jeg er sjukt tørst, men det kommer jo bare opp igjen. Anonymkode: 5c7ea...358
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Farris og eplejuice. Eller bare hva som helst som det kan friste å drikke, om så bare vanlig, iskaldt vann, det viktige er å få i seg væske. Og så ta små slurker ofte. F.eks. ta 2-3 slurker, og så vente i 5-15 minutter og så ta 2-3 slurker til. Og ellers så fikk jeg råd om biola etter at oppkastet hadde gitt seg sist. Jeg slet så veldig med matlysten, ingenting fristet eller smakte godt og magen var i ulage. Om det hjalp, eller dette ville gitt seg til samme tid uansett, vet jeg ikke. Men jeg fikk omgangssyke tre ganger i fjor, og det kjentes i hvert fall som om biola hjalp til å få magen i ballanse og matlysten tilbake hver gang. Men det var ikke så aktuelt før etter at spyingen hadde gitt seg. God bedring! Anonymkode: fc8a0...211
Gjest Anonyme-meg Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Farris og eple juice blandet små slurker. Vil du ha vann så kok det først, for vannet er ikke helt rent. Men vi tåler det fint når vi er friske. Få i deg salt for det binder væske. Salt kjeks eller potetgull, orker du ikke å spise så sug på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå