Gå til innhold

Noen som har hatt god virkning av hrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hormonbehandling i overgangsalderen, har du erfaring med det? Hjalp det deg? Jeg er veldig sterkt plaget og har tenkt til å diskutere det med legen. 

Anonymkode: a2478...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Er det veldig uvanlig å få hjelp med slike problemer? Eller er det lite kunnskap og fokus på dette?

Skrevet

Søk på overgangsalder her inne, så får du mange treff. 

Anonymkode: 4feb5...07a

Skrevet

Begynte på østrogen og progresteron for ca en måned siden. En helt ny verden åpnet seg etter få dager. Masse energi, sov bedre, mye blidere etc, men føler nå etter en måned at ting er litt tilbake til det gamle. Sliten, nedfor etc.... Noen fler som har opplevd dette?

Anonymkode: 7c283...546

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begynte på østrogen og progresteron for ca en måned siden. En helt ny verden åpnet seg etter få dager. Masse energi, sov bedre, mye blidere etc, men føler nå etter en måned at ting er litt tilbake til det gamle. Sliten, nedfor etc.... Noen fler som har opplevd dette?

Ble så glad da jeg begynte å lese. Hva skjedde? Jeg har mest problemer halve måneden, kan det være noe der hos deg også? Det kan visst ta litt tid å få virkning. Selv om noen får det med en gang. Håper det ordner seg og fungerer for deg snart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble så glad da jeg begynte å lese. Hva skjedde? Jeg har mest problemer halve måneden, kan det være noe der hos deg også? Det kan visst ta litt tid å få virkning. Selv om noen får det med en gang. Håper det ordner seg og fungerer for deg snart.

Mulig det er fordi syklusen forandrer seg i løpet av måneden? Vet ikke, ser det an litt lenger og hvis ting ikke går tilbake til der jeg var, går jeg tilbake til gynekologen og spør!

• Liker 1
Skrevet

Vi har fortsatt egenproduksjon som gir svingene nivåer og formen blir deretter. Etterhvert som vi kommer lengre uti dette, vil vår egen produksjon reduseres ytterligere og vi må ha ny dosering på hormonene. 

Måtte selv opp til sterkere ( fra novofem til trisekvens) etter 4,5 mnd. 

Anonymkode: 4feb5...07a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...