AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Hei. Er det noen som vet hvor det er et stort utvalg av vagina kuler og eller vekter ? Synes utvalget er minimalt på de vanlige sexshop butikkene, og ønsker et større spekter når det kommer til både størrelse og tyngde. Men, finner liksom ikke det jeg leter etter 🤔 Anonymkode: 2d892...6be
Frkego Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Min erfaring er at man ikke finner små kuler med nok vekt til at det har noen særlig effekt (sier seg selv at vekta blir lav uansett hva de er laget av når de er så små). Derfor har min løsning blitt ulike kuler med tråd. Da kan man henge på hva du vil av vekter eller manuelt trekke i dem. Min favoritt er vanlige jade-egg (yoni) og de finnes i nesten samtlige butikker som selger sexleketøy. De kommer i flere ulike størrelser og den minste er vel rundt 2 cm i diameter. Jade-eggene har også mange andre helsebringende egenskaper, så er vinn vinn. Ellers så var disse fine å starte med: https://www.sinful.no/p/amaysin-trippel-kegel-ballsett/1026594?contain=1&variantSku=26594&utm_term=css&utm_source=tradedoubler&utm_medium=affiliate&utm_campaign=3200643&tduid=51dba0305cd9510c627ea466fdc0fd64 Mulig du er klar over dette da og at det derfor ikke er til hjelp, men det er dette som har fungert godt for meg 😊 kanskje får jeg noen tips i denne tråden også. 2
Fioljenta Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Jeg har et lite utvalg av kuler både fra sexbutikker og apoteket. Men jeg må innrømme at jeg ikke har skjønt hvordan jeg skal bruke dem. Legger jeg dem for langt inn, så ligger de godt uansett hva jeg gjør. Nesten som om de ligger på en liten hylle. Og legger jeg dem lengre ut, ja, så ramler de ut uansett hva jeg gjør fordi de ligger utenfor pc-musklene. (Kulene spretter ut når jeg spenner pc-musklene også når jeg ligger på ryggen.) Jeg har derfor trent pc-musklene mest uten kuler/egg (og litt med en Perifit fordi det er gøy). Flere sexologer påstår forresten at det beste er å trene uten kuler/egg. Ifølge mannen min, så har treningen min fungerte nesten litt for godt. 😳
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Frkego skrev (2 timer siden): Min erfaring er at man ikke finner små kuler med nok vekt til at det har noen særlig effekt (sier seg selv at vekta blir lav uansett hva de er laget av når de er så små). Derfor har min løsning blitt ulike kuler med tråd. Da kan man henge på hva du vil av vekter eller manuelt trekke i dem. Min favoritt er vanlige jade-egg (yoni) og de finnes i nesten samtlige butikker som selger sexleketøy. De kommer i flere ulike størrelser og den minste er vel rundt 2 cm i diameter. Jade-eggene har også mange andre helsebringende egenskaper, så er vinn vinn. Ellers så var disse fine å starte med: https://www.sinful.no/p/amaysin-trippel-kegel-ballsett/1026594?contain=1&variantSku=26594&utm_term=css&utm_source=tradedoubler&utm_medium=affiliate&utm_campaign=3200643&tduid=51dba0305cd9510c627ea466fdc0fd64 Mulig du er klar over dette da og at det derfor ikke er til hjelp, men det er dette som har fungert godt for meg 😊 kanskje får jeg noen tips i denne tråden også. Nice! Jeg går sett på jade eggene, og lyst å kjøpe (også for de er så fine). Men, føler du de minste er små nok? Kan man sammenligne det med noe ? 🤔 Og hva henger du eventuelt i tråden? Jeg er tydeligvis ikke kreativ nok 😅 har også vært litt usikker på hvilken strl jeg skal starte med, de er jo litt dyre. Så kanskje jeg skulle prøve andre først, som både har variasjoner i stl å vekt. Men hittil har jeg bare funnet et sett med lik størrelse, med ulike vekter. Men, jeg synes de ser litt store ut, så skjønner ikke helt at det skulle være et problem å holde inne 🙈 Anonymkode: 2d892...6be
Frkego Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 Fioljenta skrev (17 minutter siden): Jeg har et lite utvalg av kuler både fra sexbutikker og apoteket. Men jeg må innrømme at jeg ikke har skjønt hvordan jeg skal bruke dem. Legger jeg dem for langt inn, så ligger de godt uansett hva jeg gjør. Nesten som om de ligger på en liten hylle. Og legger jeg dem lengre ut, ja, så ramler de ut uansett hva jeg gjør fordi de ligger utenfor pc-musklene. (Kulene spretter ut når jeg spenner pc-musklene også når jeg ligger på ryggen.) Jeg har derfor trent pc-musklene mest uten kuler/egg (og litt med en Perifit fordi det er gøy). Flere sexologer påstår forresten at det beste er å trene uten kuler/egg. Ifølge mannen min, så har treningen min fungerte nesten litt for godt. 😳 Jeg har også samme erfaring - og det samme sier min mann 😊 trener musklene flere ganger daglig og det har virkelig gjort forskjell! Men ved å bruke kuler med vekt (altså at kula ligger innenfor musklene og vekta utenfor) kan man godt kjenne hvordan man bruker musklene og få bedre kontakt med dem. Det var først da jeg begynte slik at jeg virkelig knakk koden med bekkenbunnstrening uten kuler. Ved hjelp av kuler er det enklere å kjenne akkurat hvordan du bruker musklene, så de fungerer mer som kontroll for styrke samt få god kontakt med musklene. På denne måten har jeg lært meg pompoir, og det har virkelig vært et godt tilskudd i sexlivet vårt og det har motivert meg til å fortsette aktivt å trene bekkenbunnen. «Pompoir is the act of using the vaginal muscles in different ways to stimulate the penis during intercourse. Basically, Pilates for your vagina. It’s historically an act meant to give pleasure to a male partner, although strengthening the vaginal walls can help with incontinence and blader health. (…) “It improves the sexual experience for both the woman and her partner.” In her book, Da Costa describes several different movements a woman can learn to do with the vaginal wall muscles that involve squeezing, contracting, pushing, pulling, and combinations of all of them. Pompoir is often described as “milking” the penis» 1
Frkego Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nice! Jeg går sett på jade eggene, og lyst å kjøpe (også for de er så fine). Men, føler du de minste er små nok? Kan man sammenligne det med noe ? 🤔 Og hva henger du eventuelt i tråden? Jeg er tydeligvis ikke kreativ nok 😅 har også vært litt usikker på hvilken strl jeg skal starte med, de er jo litt dyre. Så kanskje jeg skulle prøve andre først, som både har variasjoner i stl å vekt. Men hittil har jeg bare funnet et sett med lik størrelse, med ulike vekter. Men, jeg synes de ser litt store ut, så skjønner ikke helt at det skulle være et problem å holde inne 🙈 Anonymkode: 2d892...6be Føler at den minste er liten nok når man bruker litt vekt. Blir som en grønn ob ca. (uten at jeg har målt eksakt). Jeg liker best å trekke/holde i tråden. Mannen hjelper også gledelig til her. Ellers er det bare fantasien som setter begrensninger for hva man kan bruke som vekt. Har vært verdt pengene her, selv om jeg ikke bruker dem så ofte 😊 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 Jeg kjøpte meg et sett nå, det er jo uansett bedre enn ingenting. Jeg har en fysisk aktiv jobb, så jeg tenker at jeg kan gå rundt med noen av de medium vanskelig mens jeg er på jobb 😅 kjøpte også de små tunge sølvkulene jeg brukte når jeg var ung. Blir spennende og se hvordan det går 😅 de var litt utfordrende på den tiden også 🙈 Også kan man jo som du sier,etterhvert henge noe o de trådene eller trekke i de. Så får man jo mere motstand å jobbe med ☺️ Anonymkode: 2d892...6be
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Skrevet 29. januar 2024 Frkego skrev (19 minutter siden): Jeg har også samme erfaring - og det samme sier min mann 😊 trener musklene flere ganger daglig og det har virkelig gjort forskjell! Men ved å bruke kuler med vekt (altså at kula ligger innenfor musklene og vekta utenfor) kan man godt kjenne hvordan man bruker musklene og få bedre kontakt med dem. Det var først da jeg begynte slik at jeg virkelig knakk koden med bekkenbunnstrening uten kuler. Ved hjelp av kuler er det enklere å kjenne akkurat hvordan du bruker musklene, så de fungerer mer som kontroll for styrke samt få god kontakt med musklene. På denne måten har jeg lært meg pompoir, og det har virkelig vært et godt tilskudd i sexlivet vårt og det har motivert meg til å fortsette aktivt å trene bekkenbunnen. «Pompoir is the act of using the vaginal muscles in different ways to stimulate the penis during intercourse. Basically, Pilates for your vagina. It’s historically an act meant to give pleasure to a male partner, although strengthening the vaginal walls can help with incontinence and blader health. (…) “It improves the sexual experience for both the woman and her partner.” In her book, Da Costa describes several different movements a woman can learn to do with the vaginal wall muscles that involve squeezing, contracting, pushing, pulling, and combinations of all of them. Pompoir is often described as “milking” the penis» Hvor lærer du vagina yoga da ? 🤣☺️ Anonymkode: 2d892...6be
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Skrevet 29. januar 2024 Herregud, "milking the penis" ! Jeg å vil lære meg det ! Anonymkode: 2d892...6be
Frkego Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor lærer du vagina yoga da ? 🤣☺️ Anonymkode: 2d892...6be Hjemme 😊 det handler kun om å bli kjent med musklene sine og hvordan man bruker dem. Finner gode beskrivelser på nett ved å søke på «pompoir». 1
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 Jeg skal ikke legge meg inn i diskuskjon.. det er bare så fantastisk nydelig å se, at noen bruke kuler for bedre muskler.. og i arbeidstid. Du TS tar et skikkelig tak i sexlivet ditt, den er vel ikke bare til hjelp for deg😜 Like nydelig og rørende er det se, at du har fått tips fra dine 2 medsøstre❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå