AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg mener at feks sendinger som eurovision song contest starter med denne låten. Eller jingelen. Det er en kort trudelutt på kanskje 15 sekunder med fanfare og trommer. Ble ofte spilt på nrk mener jeg å huske før internasjonale tv-sendinger Noen som vet hva jeg snakker om og hva den heter? Anonymkode: 885b0...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Del Skrevet 29. januar 2024 Eurovision Anthem (Short Theme) The Eurovision Anthem is a composition written by the French composer Marc-Antoine Charpentier (1643-1704). The composition used as an anthem of Eurovision, is part of the composition "Te Deum" H.146, one of the best known works of this composer of the Baroque period. The instrumental prelude, Marche en rondeau, was chosen in 1954 as the theme music preceding the Eurovision network broadcasts of the European Broadcasting Union. More information on www.eurovisionfamily.com Anonymkode: 7a7fe...e58 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Del Skrevet 29. januar 2024 Te Deum Prelude av Charpentier Anonymkode: ce5dc...b0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Del Skrevet 29. januar 2024 FANTASTISK 🤩 Tusen takk 🤝 Anonymkode: 885b0...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Del Skrevet 29. januar 2024 Dette er musikk, ikke det kommersielle søppelet som har blitt laget de siste 25 årene og markedsført som "musikk". Anonymkode: f8f03...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå