AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Del Skrevet 29. januar 2024 Blir så irritert på Charlotte i HOTEL CÆSAR!!! utrolig dårlig skuespill og teit karakter, kjenner jeg rett og slett blir fly forbanna av å se på. Er nesten så jeg ikke gidder å se på mer!! koker jo skikkelig inne i meg, fy faen. Noen som er enig??! Anonymkode: d5f7d...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): utrolig dårlig skuespill og teit karakter Men dette gjelder jo alle karakterene i Hotell Cæsar. Så da passer denne Charlotte-karakteren godt inn, da. Anonymkode: 5c8d2...016 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Del Skrevet 29. januar 2024 Det som irriterer meg mest med henne er at hun er veldig "løs" på mange måter; kliner med alle og bytter ut menn og leker med dem, men sex skal hun ikke ha med dem, nei! Kanskje det var mer vanlig på 90-tallet enn nå. Anonymkode: 83bd9...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. januar 2024 #4 Del Skrevet 29. januar 2024 Syns hun var litt digg, jeg. Ikke noen dårligere skuespiller enn mange av de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Del Skrevet 29. januar 2024 Elsket Charlotte. Gravid med halvbroren sin og forlova med prins Sverre🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 8e361...6a4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som irriterer meg mest med henne er at hun er veldig "løs" på mange måter; kliner med alle og bytter ut menn og leker med dem, men sex skal hun ikke ha med dem, nei! Kanskje det var mer vanlig på 90-tallet enn nå. Anonymkode: 83bd9...68c Mjeh. Må vær lov å flørte og kline uten å si ja til sex. Anonymkode: 4699d...9bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. januar 2024 #7 Del Skrevet 29. januar 2024 Haha Hun var ikke med i så mange sesonger da. Men ja, hun var sykt irriterende, men ganske morsom til tider også. Og de irriterende faktene hun hadde med munnen spesielt i de første sesongene, jeg holdt på å bli sprø 😂 Tror ikke det var like ille da hun kom tilbake etter å ha vært borte en stund. Syns skuespilleren spilte bedre da enn i de første sesongene, selv om hun aldri ble noen særlig god skuespiller. Ganske gøy det med prins Sverre da, noen år etter skulle det komme en prins som het nettopp Sverre 😂 Jeg begynte å se serien på nytt i 2018, men har vært veldig av og på, så er bare på sesong 26 eller 27 enda. Må snart begynne å se igjen. Har ikke sett på mange måneder. Er der hvor Cathrine har tatt Pelle som elskeren sin nå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Del Skrevet 30. januar 2024 Ja, hun kan være litt irriterende, men synes hun er søt og da. Mange andre som er mye verre slik jeg ser det. Anonymkode: 51e4f...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 #9 Del Skrevet 30. januar 2024 Husker Charlotte stod utenfor i trappa og fortalte Benedicte om åssen det var å være på slottet den latter,n 😉 så oser det liksom respekt og alle blir bare sånn 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det som irriterer meg mest med henne er at hun er veldig "løs" på mange måter; kliner med alle og bytter ut menn og leker med dem, men sex skal hun ikke ha med dem, nei! Kanskje det var mer vanlig på 90-tallet enn nå. Anonymkode: 83bd9...68c Hun hadde jo sex med broren sin? Anonymkode: 16d71...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå