Gå til innhold

Charlotte i HOTEL CÆSAR irriterer meg!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så irritert på Charlotte i HOTEL CÆSAR!!! utrolig dårlig skuespill og teit karakter, kjenner jeg rett og slett blir fly forbanna av å se på. Er nesten så jeg ikke gidder å se på mer!! koker jo skikkelig inne i meg, fy faen. Noen som er enig??!

Anonymkode: d5f7d...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

utrolig dårlig skuespill og teit karakter

Men dette gjelder jo alle karakterene i Hotell Cæsar.

Så da passer denne Charlotte-karakteren godt inn, da.

Anonymkode: 5c8d2...016

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest med henne er at hun er veldig "løs" på mange måter; kliner med alle og bytter ut menn og leker med dem, men sex skal hun ikke ha med dem, nei! Kanskje det var mer vanlig på 90-tallet enn nå. 

Anonymkode: 83bd9...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun var litt digg, jeg. Ikke noen dårligere skuespiller enn mange av de andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket Charlotte. Gravid med halvbroren sin og forlova med prins Sverre🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 8e361...6a4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som irriterer meg mest med henne er at hun er veldig "løs" på mange måter; kliner med alle og bytter ut menn og leker med dem, men sex skal hun ikke ha med dem, nei! Kanskje det var mer vanlig på 90-tallet enn nå. 

Mjeh. Må vær lov å flørte og kline uten å si ja til sex. 

Anonymkode: 4699d...9bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :hoho: Hun var ikke med i så mange sesonger da. Men ja, hun var sykt irriterende, men ganske morsom til tider også. Og de irriterende faktene hun hadde med munnen spesielt i de første sesongene, jeg holdt på å bli sprø 😂 Tror ikke det var like ille da hun kom tilbake etter å ha vært borte en stund. Syns skuespilleren spilte bedre da enn i de første sesongene, selv om hun aldri ble noen særlig god skuespiller. Ganske gøy det med prins Sverre da, noen år etter skulle det komme en prins som het nettopp Sverre 😂

Jeg begynte å se serien på nytt i 2018, men har vært veldig av og på, så er bare på sesong 26 eller 27 enda. Må snart begynne å se igjen. Har ikke sett på mange måneder. Er der hvor Cathrine har tatt Pelle som elskeren sin nå 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun kan være litt irriterende, men synes hun er søt og da. Mange andre som er mye verre slik jeg ser det.

Anonymkode: 51e4f...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Charlotte stod utenfor i trappa og fortalte Benedicte om åssen det var å være på slottet den latter,n 😉 så oser det liksom respekt og alle blir bare sånn 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hun hadde jo sex med broren sin? 

Anonymkode: 16d71...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...