AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Er litt sjokkert enda, synes det er så ekkelt 😵💫 Jeg er vant til at man kan få enten mer hyggelig eller rett og slett uønsket oppmerksomhet fra menn på kveldstid/på byen osv., men opplevde komplimenter og etterhvert seksuelle kommentarer fra en eldre mann her om dagen. Det var en vanlig dag, på en vanlig restaurant. Så den ikke komme i det hele tatt! Ble så satt ut. Ba han ikke snakke mer til meg.. hadde ikke på noe ufordrende overhode, og han virket ikke å være noe galt med først. Hva gjør man egentlig når sånt skjer??? Man blir jo så perpleks Anonymkode: b06a6...ba0
Charlene87 Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er litt sjokkert enda, synes det er så ekkelt 😵💫 Jeg er vant til at man kan få enten mer hyggelig eller rett og slett uønsket oppmerksomhet fra menn på kveldstid/på byen osv., men opplevde komplimenter og etterhvert seksuelle kommentarer fra en eldre mann her om dagen. Det var en vanlig dag, på en vanlig restaurant. Så den ikke komme i det hele tatt! Ble så satt ut. Ba han ikke snakke mer til meg.. hadde ikke på noe ufordrende overhode, og han virket ikke å være noe galt med først. Hva gjør man egentlig når sånt skjer??? Man blir jo så perpleks Anonymkode: b06a6...ba0 Har dessverre ikke noe godt tips til deg. Du sa i hvert fall i fra at han ikke skulle snakke med deg. Husket at jeg skulle på jobb en tidlig morgen, det var vel sånn kl 07.00, dette var i Spania. Det var en fyr som ropte på meg fra bilen sin rett utenfor jobben min. Han begynte å snakke med hva jeg het og, hva jeg drev meg osv.. også merket jeg at han drev og runket nedi der🤮😵, mens jeg pratet med han! Jeg ble helt satt og Løp hjem igjen, og måtte skaffe trøst fra kjæresten. Tror ikke mannfolk skjønner hvor mye menn kan skremme oss damer i blant. blir forsatt dårlig av å tenke på det.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Jeg blir alltid ekstremt hyggelig og smilende i fremtoning mens stemmen blir iskald når jeg svaver "har ikke moren din oppdratt deg bedre enn dette?" før jeg forlater situasjonen. Har ikke opplevd at noen har fulgt opp etter dette da de fleste menn også har mødre, og selv med et komplisert forhold til sin mor tar det dem noen sekunder å komme på et svar og da har jeg gått derfra... Anonymkode: 5922a...c97 3
Gjest Chicchi Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Så bra at du sa ifra! Jeg opplevde en gang at en mann gikk bort til meg på bussholdeplassen og begynte å glo demonstrativt ned i utringingen min før han begynte å snakke høylytt om hva han ville gjøre med meg. Dette var klokka 11 på formiddagen. Jeg ble så paff og bare sto der, stivnet til. Angrer på den dag i dag at jeg ikke sparka han i skrittet eller i det minste sa at jeg ikke finner meg i noe sånt. Men jeg bare sto der, og så gikk jeg min vei. Endte opp med å gå til neste holdeplass. Følte meg så teit. Det er bare en av mange tilfeller på høylys dag, er nok ikke så uvanlig dessverre. Kudos til deg som sa ifra, det er ikke så mye annet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Man sier ifra. Er ikke spesielt mer å gjøre enn det. Anonymkode: d6a16...f73
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Helt normalt det, dessverre. Fint om man klarer å si ifra, men forstår godt at man ikke gjør det om ingen andre er rundt. Er selv av typen som kan være veldig krass og er flink med ord, har satt på plass en del menn gjennom årene. Er aldri ufin. Men jeg er ikke like tøff om jeg er helt alene i møte med fremmede menn. Da er jeg veldig forsiktig. Man vet aldri hvem man møter på.. og verden er et forferdelig sted. Jeg opplevde en gang en ekkel hendelse i en taxi. Det var kun en kort tur fra togstasjonen og hjem. Han satt ikke på taksameteret og sa at en så vakker kvinne skulle han kjøre gratis. Jeg insisterte på å betale. Jeg forsto raskt at dette var en tvilsom type, og forsøkte å være hyggelig og ikke gi han noen grunn til å bli mer interessert eller provosert. Spurte meg om mange seksuelle ting underveis, og kjørte en lang omvei. Endte med at jeg følte meg presset til å gi han et kyss som betaling... Ekle svin.. Har tenkt mange ganger på den turen, men kommer frem til at jeg ikke kunne løst det på noen annen måte, og føler meg heldig som slapp unna med et kyss. Æsj Anonymkode: f0ed8...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå