Ådna Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hii ! ;-D har 0 peil på smine osv , så jeg lurer på hvilken sminke osv jeg må kjøpe meg for å ligne mest mulig på han under ? 1 1 2 3 4 5 6 Endret 30. januar 2006 av Ådna
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Photoshop/andre bildebehandlingsprogrammer er greie å ha for å fikse på bilder.
Ådna Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2006 Photoshop/andre bildebehandlingsprogrammer er greie å ha for å fikse på bilder. ← herregud for et dårlig forum , ingen seriøse svar å få !??
Gjest Hel Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 herregud for et dårlig forum , ingen seriøse svar å få !?? ← Det er nok et seriøst svar. At bilder blir airbrush'a er vel ingen hemmelighet. Tviler på at huden hans er så fin i virkeligheten.
Ådna Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2006 ey , sett prison break serien ? tviler på at de tar og fikser alle bildene i den serien! ! Men noen som veit hva jeg må kjøpe for å få stramhud?
Ginen Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hei! Så dumt at du har fått et så dårlig inntrykk av gjengen her på KG! Har ikke så mange tips selv, men hvis du er plaget av store, synlige porer i huden, så bruker jeg personlig et poresammentrekkende produkt fra Biotherm. Syns det er supert! http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36769 Håper du blir fornøyd etter, litt av en fyr han på bildet Endret 30. januar 2006 av Ginen
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 Alle bilder i en serie er nøye redigert. De bruker lyssetting på settene, sminker ja, men bruker også filter på kamereane, pluss filter når de redigerer. Har du ikke sett klipp på dvdène du har der de vises uredigert? Synd å skuffe deg, men tror det kan bli vanskelig. Det er dessuten slik at man er født med en ansiktsfasong, og den må man leve med, sminke eller ei....
Ådna Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2006 (endret) men noen som har noen tips til noen bra fuktighest kremer !? Endret 30. januar 2006 av lillesky
Dagoberta Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 muligens litt forskjell på sidene !?← Jepp, det er ganske stor forskjell på mote.no og KG. Heldigvis Men om du leter finner du ihvertfall en tråd med gode råd om menn og sminke, og hvis du venter litt kommer det sikkert flere til her som har gode råd Har du fet hud, tørr hud eller blandingshud?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #10 Skrevet 30. januar 2006 Gå på en hudpleiesalong. Mye bedre enn å spørre her for folk har så forskjellig hud. Derfor det finnes så mange merker å velge i mellom. Hvis jeg skal anbefale et virkelig godt merke må det være dermalogica og md formulations. Disse merkene har produkter som renser, fukter, fjerner døde hudceller, blå ringer under øynene, rensende masker, ja alt du trenger. Og vil du ha makeup som sitter hele dagen og ser like fint ut, og i tillegg ser HEEEELT naturlig ut syns jeg du burde prøve id makeup. Gå innom en hudpleiesalong der de har det så legger de gjerne et lag pudder og concealer for deg GRATIS så du får se! GODT TIPS!
lillesky Skrevet 30. januar 2006 #11 Skrevet 30. januar 2006 Tråden er ryddet for utenomsnakk. - lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå