AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Her har alle bursdag samme kvartal, så kaffebesøket slås sammen. Skal derfor til min bror og samboer snart. Vi gir gaver. Er en liten familie, og syntes det er koselig med en liten oppmerksomhet hvis noen føler for å svare "vi gir ikke gaver". Så til dere som gir gaver til søsken+1. Gir dere én tiltenkt til begge to? Eller en liten til hver? For jeg sliter med samboeren hans, jeg finner mange fine idéer men de er veldig *til bror*. Feks. Verktøyskrin. Er det helt sløvt å skrive "til bror og Kari"? Eller gjør folk det? For jeg vet mye han ønsker seg, Og trenger. men når prisen nærmer seg 500 bare til han, så klarer jeg ikke være rettferdig og finne tilsvarende til samboeren. Det blir jo enda sløvere med duftlys til 150kr til Kari. Og jeg har ikke råd til å sysle vekk 500kr på tull hun ikke ønsker seg. Er det akseptert å gi én ordentlig gave, skrive til begge. Men det skinner litt igjennom hvem som egentlig ønsket seg dette? Anonymkode: b1eca...507
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Vi gir både separate og felles gaver. En felles gave må være det, ikke en gave til bror og sette på begge navnene. Så mitt råd er, finn på noe som faktisk er til begge. Hvis du ikke vet noe de som familie ønsker/trenger, bruk fantasien. Hva med kinobilletter og popkorn? Anonymkode: cecb4...829 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå