Gå til innhold

Hvordan kan en MANN se etter red flags i damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk er folk, og faretegnene har ikke noe kjønn. Faresignalene som varsler vold, utnyttelse, misbruk er de samme, og adferdsmønstene er gjenkjennelige og forutsigbare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, den treffer utrolig bra 

Anonymkode: 2a7e7...8f2

For incels, ja. Ikke for normale mennesker. 

Anonymkode: 206e9...373

• Liker 1
Skrevet

Det største røde flagget er at hun prøver å endre den du er. 

Anonymkode: 5ba40...cba

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

For incels, ja. Ikke for normale mennesker. 

Dette utdraget fra samme kapittel er ment bl.a. for deg:

If you are a woman reading this chapter, and you identify with a red flag, then don’t get upset. Instead, like I keep reminding men: work on yourself, take ownership, and seek counseling.

Lykke til med arbeidet :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er mange irrelevante og dumme tråder her om "red flags". Så derfor kommer det her en tråd om skikkelige red flags med en twist

Jeg er mann, og vanligvis er det ikke menn som blir oppfordret til å se etter faresignaler. Men saken er at for lenge siden var jeg i et forhold med en eksepsjonell manipulator. Dette har gitt meg trust issues.

Så spør jeg derfor om dere har noen råd til meg? Er det noen "klassiske" tegn fra damer som man burde se opp for? Er det noe de sier eller gjør? Hva eksakt burde jeg være varsom på?

Anonymkode: 0d36b...562

Samme hvor like eller ulike vi er, samme hvilke behov vi har eller ikke har - så vil jeg  aldri forstå hvorfor man er så opptatt av røde flagg. 

Vi er alle ulike med ulike utfordringer og ulik bagasje, som preger oss på godt og vondt. Men når man fokuserer for mye på alt som potensielt ekskluderer potensielle partnere før man blir kjent med noen så taper vi alle, uansett! 

Relasjoner handler om å finne sammen, uavhengig av utfordringer. Mitt beste råd er å ikke komplisere det så veldig - vær raus og inkluderende, fremfor kritisk og ekskluderende 🧡

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

If you are a woman reading this chapter, and you identify with a red flag, then don’t get upset. Instead, like I keep reminding men: work on yourself, take ownership, and seek counseling.

Når man finner slike ting og tilber det som bibelen så vet man at en har nådd ett visst nivå av kvinneforrakt. Og man lurer på hvorfor de blir alene... ja det er merkelig... 

Anonymkode: 10442...df8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei takk. Jeg er godt gift med en fornuftig og god mann, trenger ikke å tilpasse meg incels eller gå til psykolog. Du derimot ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...