AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Er det noen her med 3+ stk barn som har studert sykepleie på deltid, og samtidig jobbet turnus? Vil gjerne høre erfaringer og om det er verdt det ifht tid, økonomi og fordeler. Anonymkode: 8cc18...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er ikke ts, men dytter denne opp igjen da jeg lurer på det samme. Det er ikke nødvendig med 3 barn for å svare, da 😜 Anonymkode: 50302...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Verdt det utvilsomt for min del. Tror jeg hadde valgt deltid av utdannelser nå uavhengig av om jeg hadde barn eller ikke, med tanke på muligheten for å kunne jobbe ved siden av studiene. Håper det kommer veldig. mye mer deltidsutdannelser. Anonymkode: 6e570...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldraisør Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Har 4 barn, jobbet litt og tok vernepleie å deltid. Kjør på. Tøft mens det står på, men absolutt mulig. Husk å skille godt mellom studietid og fritid, og si fra deg alle verv og ekstra ting som du ikke må være med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Ikke deltid, men kjenner flere som har tatt det på heltid med barn. De har hatt en partner hjemme som har tatt my ansvar, og selv vært veldig strukturert med studeringen, så det har gått bra. Praksisperiodene er like uansett om du tar det heltid eller deltid, så anbefaler deg å ta heltid. Deltid er i praksis ett år mer uten inntekt og med lån, det straffer seg øknonmisk i det lange løp. Anonymkode: a8833...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå