Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farger etterveksten på mitt mørk blonde hår litt lysere med hårfarge.   Bruker blåsjampo innimellom når jeg syns det er for gult.  Nå syns jeg fargen er så blass.  Finnes det produkter for å lysne ørlite uten å bleke? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knuser c vitamin brusetabletter og blader med shampoo (det eser). Har det i håret en times tid, det lysner da. Jeg har naturlig brunt hår.

Anonymkode: 83385...0cb

Skrevet

Jeg bruker fargen Garnier 10.1. Eneste som lysner håret mitt uten å bleke. Og skal snart teste Schwartzkopf Igora Expert Mousse 8 - 1 (light blond). Et mousse som skal i håndtkletørt hår i 30 min. Står 5 min, men ser at folk har det i 30 - 60 min før de skyller det ut. Du får google, og se om det er noe for deg 🙂

Anonymkode: b3ab6...a48

Skrevet

Jeg bruker L’Oréal preference Stockholm blonde.  Ska teste ut c-vit og ,det skummet og den fra Garnier.  Takk for tips 

Skrevet
Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker L’Oréal preference Stockholm blonde.  Ska teste ut c-vit og ,det skummet og den fra Garnier.  Takk for tips 

Kjøpte moussen på Lyko. Spent på den. Tror det er nok til flere behandlinger.

Anonymkode: b3ab6...a48

Skrevet
Djungelvrål skrev (4 timer siden):

Jeg farger etterveksten på mitt mørk blonde hår litt lysere med hårfarge.   Bruker blåsjampo innimellom når jeg syns det er for gult.  Nå syns jeg fargen er så blass.  Finnes det produkter for å lysne ørlite uten å bleke? 

Toning? 

Blåshampoo hjelper mot oransjetoner. Lillashampoo fjerner gulfargen. 

Skrevet

Om sommeren brukte vi å dynke håret i sitronsaft og la sola skinne på det, det ble veldig lyst

Anonymkode: eed95...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...