Gjest vimse Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Med fire hunder i hus, støvsuger jeg minst hver dag, og børstene på støvsugermunnstykket blir så fulle av hår, som selvfølgelig da skal slippe seg på det sorte salongteppet Et godt tips for å rense disse børstene, kjapt og enkelt? Drittlei av å stå og plukke ut og støvsuge på de.. Endret 30. januar 2006 av vimselims
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Kam dem med en kam? Hvis de er skitne kan du jo putte dem i oppvaskmaskinen hvis du har. Men ikke gjør det med masse hår i, det blir bare dritt i filteret...
Lassie Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Jeg tar av støvsugermunnstykket og tar det mot selve støvsugeren så den suger av det som sitter fast, jeg. Selvsagt blir den ikke helt ren, men jeg får iallfall vekk det verste.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Jeg tar av støvsugermunnstykket og tar det mot selve støvsugeren så den suger av det som sitter fast, jeg. Selvsagt blir den ikke helt ren, men jeg får iallfall vekk det verste. ← Samme her, og enklere enn det, kan det ikke få blitt!
Hu i Svingen Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Jeg tar av støvsugermunnstykket og tar det mot selve støvsugeren så den suger av det som sitter fast, jeg. Selvsagt blir den ikke helt ren, men jeg får iallfall vekk det verste. ← Jepp. Og oppvaskmaskinen hvis de er skikkelig skitne.
Gjest vimse Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Jeg tar av støvsugermunnstykket og tar det mot selve støvsugeren så den suger av det som sitter fast, jeg. Selvsagt blir den ikke helt ren, men jeg får iallfall vekk det verste. ← Jepp. Og oppvaskmaskinen hvis de er skikkelig skitne. ← Gjør også det, men får liksom ikke tatt alt... Og jeg sliter litt med tanken om å putte den i oppvaskmaskinen... Men det tipset fra Bjørnsdatter om kam skal jeg prøve, har en karde med tynne tenner til hund, som kanskje kan fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå