Gå til innhold

Kjenner du noen som serverer kjip mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke ment for  å være en stygg tråd men bare  for gøy :) 

jeg har en herlig venninne, som dessverre ikke kan lage mat, det går mye i halvfabrikat mat når hun og samboer inviterer. Jeg spiser sjeldent halvfabrikat mat. Men ikke snakk om noe krydder i maten så smaker veldig kjedelig og smakløst, mye mer smak i ferdig kjøpt salaten tilbehør en selve maten hun lager.  Ikke litt pepper eller salt. 
Meg og samboer spiser høflig porsjon. 
Ellers koser vi oss med spill osv men mat er ikke hennes greie hehe.

Anonymkode: e3847...8aa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min form for humor, men ja. Har en slektning som er dårlig på matlaging. Handler mye om at vedkommende har null interesse for det.

Anonymkode: 4316d...f4a

Skrevet

Har en slektning som lager virkelig smakfull mat, MEN det er garantert at du finner minst et mørk medium langt hår i den. Sånn sett blir det kjip mat for min del.

Anonymkode: b0fad...af9

Skrevet

Ja, vokste dessverre opp på halvfabrikata. Hadde ikke sett kyllingfilet, fisk eller kjøttstykke før jeg ble voksen selv. Det aller meste ble kun varmet opp og servert sammen med kokte poteter og kokt grønnsaksblanding

Anonymkode: f32a5...e26

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

De aller fleste lager kjipere mat enn meg. Men det er mitt lodd å bære, og ikke noe jeg syns er morsomt eller deler med noen. 

Anonymkode: adf97...e2e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er så dårlig til å lage mat at jeg svir te-vannet.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, vokste dessverre opp på halvfabrikata. Hadde ikke sett kyllingfilet, fisk eller kjøttstykke før jeg ble voksen selv. Det aller meste ble kun varmet opp og servert sammen med kokte poteter og kokt grønnsaksblanding

Anonymkode: f32a5...e26

Uffdaa

Skrevet
bvp skrev (4 timer siden):

Jeg er så dårlig til å lage mat at jeg svir te-vannet.

🤣

Skrevet

Min mor. Hun hater å lage mat men elsker den sosiale biten med et felles måltid. Vi har gått over til å komme til kaffe, og jeg tar med enten boller eller langpannekake.

Anonymkode: ccfcc...81b

• Liker 2
Skrevet

Har et vennepar som lager mat som ikke er direkte vond, men ikke bra.

Eksempler kan være biff og potet uten noe annet, ikke saus, smør, grønnsaker. Biff og potet.

De lager ofte «gammeldags mat», ble invitert på lunsj en dag og da fikk vi cabaret og melkesuppe. 

Andre eksempel er total mangel på salt, rundstykker man kan knuse vinduer med, ekstreme mengder av ymse krydder (feks kylling DRUKNET i rosmarin) etc etc. 

De er fantastiske, men vi passer på å ikke være skrubbsultne når vi kommer og har alltid noe i bilen vi kan spise på vei hjem.

Anonymkode: 348a1...204

• Liker 1
Skrevet

Søsteren min, kanskje. Glad i henne altså, men ofte må jeg 'bomme' litt på målene og gjøre litt om på oppskriften når vi lager ting sammen fordi hun gjerne lager alt uten smør og olje. 

Anonymkode: 1a56c...967

Skrevet

Jeg! Jeg har ingen interesse av matlaging og det gåt litt hurra meg rundt. 

Jeg har dog noen rettet som jeg kan godt og som alltid blir vellykket når jeg har gjester. Skulle gjerne vært ho som koser seg på kjøkkenet,  men sånn er det dessverre ikke. 

Anonymkode: 290bb...04a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 22.30):

De aller fleste lager kjipere mat enn meg. Men det er mitt lodd å bære, og ikke noe jeg syns er morsomt eller deler med noen. 

Anonymkode: adf97...e2e

Jaggu.

Anonymkode: 0c578...2a1

Skrevet

Fikk servert knekkebrødpizza en gang med bruneost pga mangel på guleost ;) 

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er dårlig å lage mat haha. Jeg prøver virkelig, men det smaker ikke særlig godt. 

Anonymkode: a65c5...28a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...