AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Jeg og kjæresten min på 30 og 32 år har vert sammen i snart 3 år,og samboere i 2,5 år. Vi hadde d veldi fint i starten,men med tiden ble d mer og mer utfordringer/problem oss imellom. Hun føler jeg ikke hører/lytter på d hun sier og da føler hun seg ikke hørt eller verdsatt,jeg forstår den godt men probleme er måten hun legger frem ting og sitvasjonen. Hun er Autist og prater/konuniserer annerledes en meg,på mange måter som et annet språk.Hun har store deler av livet vert uvist om hva problemet er men hun har i dem seneste årene blitt mer og mer sikker på at hun har autisme.utrednimg står for tur så håper jeg det vil gi svar og hjelpen hun trenger med sine utfordringer. hun har i det siste året villa ende forholde pga hun ikke ser/klarer og finne en løsning og samarbeidet mellom oss har og vert varierende til sårli pga kommunikasjonsvansker,får 3 måneder siden var sist hun ville gi oss opp får da var d omtrent ing ting igjen og nå får en uke siden har alt av følelser borte og alt håp. etter 4 lange dager og netter med samtaler oss imellom klarte vi og legge alle kort på og faktisk klekke ut en plan,vil nesten kalle d for revolusjonerende gjennombrudd. Jeg innså alt og ing og så ting fra en helt annen vinkel og vi sa hva som måtte til og det er den eneste tingen som kan snu sitvasjonen. om alt blir gjort og vi har stø kurs så er odaen stor for at vi klarer og redde dette,begge er enige der.Det har og vist seg at hun trenger mye mye alenetid og muligheten til og trekke seg tilbake nåka hun mener selv hun har prøvd på igjennom forholdet men som jeg ikke har forstått på den måten siden hun la d frem på den måten hun gjor noe hun og forsto. Men nå har d gått så langt at alt av følelser er borte og d eneste som er igjen er at vi begge vil at ting skal bli bra. vi vet hva som skal til og hva som trengs nå må d bare gjøres. tror dere følelsene hennes kommer tilbake om alt blir fulgt og hun får alenetid og føler seg tatt hensyn til?? Anonymkode: 45714...17e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Hvorfor tror du ikke det?? Anonymkode: 45714...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå