AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Sikkert et dumt spørsmål. Jeg har i veldig lang tid hatt en venn som bor i pakistan. Jeg vurderer å sende en telefon i bursdagsgave.. Men jeg er usikker på om det lar seg gjøre. Det kommer ikke til å være en ny dyr telefon. Mener det er lov å sende slikt dit, men kanskje fare for at den ikke kommer fram 🤔 Sikkert bedre å finne på en annen gave, men jeg vet at han har en telefon som burde blitt byttet ut… Anonymkode: cd45f...e7b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Mye bedre å sende penger som personen kan kjøpe telefonen selv med. Utrolig nok har de garanti i land som Pakistan, grei tilgang på teknologi også. Anonymkode: 7f2f6...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mye bedre å sende penger som personen kan kjøpe telefonen selv med. Utrolig nok har de garanti i land som Pakistan, grei tilgang på teknologi også. Anonymkode: 7f2f6...b6f https://www.mega.pk/mobiles/ er greie priser. Du kan jo eventuelt bestille fra en Pakstiansk nettbutikk, men bruke leverings addresse til vedkommende. Anonymkode: 7f2f6...b6f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Kommer neppe frem. Anonymkode: 7b5e6...0b0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 Dessuten bør du spare penger hvis planen er å få vedkommende hit. Anonymkode: 7b5e6...0b0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dessuten bør du spare penger hvis planen er å få vedkommende hit. Anonymkode: 7b5e6...0b0 Haha. Det er ikke planen. Men forstår kommentaren 😂 Anonymkode: cd45f...e7b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://www.mega.pk/mobiles/ er greie priser. Du kan jo eventuelt bestille fra en Pakstiansk nettbutikk, men bruke leverings addresse til vedkommende. Anonymkode: 7f2f6...b6f Det var ikke dum idé nei. Takk. 👍👍 Anonymkode: cd45f...e7b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mye bedre å sende penger som personen kan kjøpe telefonen selv med. Utrolig nok har de garanti i land som Pakistan, grei tilgang på teknologi også. Anonymkode: 7f2f6...b6f Ja, det er sant. Vi får se hva det blir til. Kan først sjekke om nettbutikk er en god løsning. Anonymkode: cd45f...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå