Gå til innhold

Sende telefon i gave til utland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål. Jeg har i veldig lang tid hatt en venn som bor i pakistan. Jeg vurderer å sende en telefon i bursdagsgave.. Men jeg er usikker på om det lar seg gjøre. Det kommer ikke til å være en ny dyr telefon. Mener det er lov å sende slikt dit, men kanskje fare for at den ikke kommer fram 🤔 Sikkert bedre å finne på en annen gave, men jeg vet at han har en telefon som burde blitt byttet ut… 

Anonymkode: cd45f...e7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye bedre å sende penger som personen kan kjøpe telefonen selv med. Utrolig nok har de garanti i land som Pakistan, grei tilgang på teknologi også. 

Anonymkode: 7f2f6...b6f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye bedre å sende penger som personen kan kjøpe telefonen selv med. Utrolig nok har de garanti i land som Pakistan, grei tilgang på teknologi også. 

https://www.mega.pk/mobiles/ er greie priser. Du kan jo eventuelt bestille fra en Pakstiansk nettbutikk, men bruke leverings addresse til vedkommende.

Skrevet

Kommer neppe frem. 

Anonymkode: 7b5e6...0b0

Skrevet

Dessuten bør du spare penger hvis planen er å få vedkommende hit. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessuten bør du spare penger hvis planen er å få vedkommende hit. 

Haha. Det er ikke planen. Men forstår kommentaren 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

https://www.mega.pk/mobiles/ er greie priser. Du kan jo eventuelt bestille fra en Pakstiansk nettbutikk, men bruke leverings addresse til vedkommende.

Det var ikke dum idé nei. Takk. 👍👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, det er sant. Vi får se hva det blir til. Kan først sjekke om nettbutikk er en god løsning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...