Lassie Skrevet 30. januar 2006 #1 Del Skrevet 30. januar 2006 Har en venninne som har fått seg deltidsjobb på en bensinstasjon. Hun ønsker å organisere seg, så jeg lovte å sjekke ut om jeg kunne finne ut hvilken organisasjon hun tilhører. Er det noen som vet? Har jo KG, så jeg spør nesten alltid der først, hehe.. Håper noen kan svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. januar 2006 #2 Del Skrevet 30. januar 2006 Det første som faller meg inn er "Handel- og kontor". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. januar 2006 #3 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Melder hun seg inn i LO ordner de det automatisk (tror jeg, de gjorde det ihvertfall med meg) hvilken fagforening hun tilhører. Mvh Yvonne Endret 30. januar 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #4 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg kjenner en som jobbet på bensinstasjon. Da var han organisert i Handel- og kontor (selv om arbeidsgiver prøvde å nekte dem å organisere seg. Kanskje nettopp derfor de organiserte seg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for svar! Da skal jeg søke opp dette og vise min venninne. Lurer på hva jeg skulle gjort uten KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2006 #6 Del Skrevet 31. januar 2006 I LO blir man plassert i det forbundet som er relevant for det man driver med ja, så jeg havna i Fagforbundet enn så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 2. februar 2006 #7 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg var i Handel og Kontor når jeg jobba på bensinstasjon ja. Og arbeidsgiver kan IKKE nekte noen å organisere seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå