AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Noen her som har operert asymetriske bryst? Hva ble gjort og hvor fornøyd ble du? Jeg vet at ingen har to helt like bryst, men jeg har så stor forskjell på brystene - at jeg helst skulle brukt to forskjellige cup.. Anonymkode: bd862...6a7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Jeg har operert fordi jeg hadde en D-cup og en B-cup. Jeg ble fornøyd. Jeg gjorde det for mange år siden, så etter et to graviditeter er de litt ulike igjen. Men absolutt innafor Anonymkode: 74fe4...35b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Glemte å skrive at jeg valgte B-cup fordi jeg ville fjerne og ikke legge til noe. Anonymkode: 74fe4...35b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Glemte å skrive at jeg valgte B-cup fordi jeg ville fjerne og ikke legge til noe. Anonymkode: 74fe4...35b Jeg også vil satse på b cup’n for jeg føler meg mest vell på den siden hvis jeg kan si det sånn.. Hadde du mye smerter etterpå? Fikk du det dekket eller betalte du selv? Leser at hvis det er 25 % og over, så kan man få det dekket..? Anonymkode: bd862...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå