AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Ja, som tittelen sier: Kan alkohol gjøre Kronisk bihulebetennelse verre? Jeg har lest på nett men står lite.. Lurer på om det er andre som sitter igjen med den erfaringen? Har lagt merke til at når bihulene endelig blir bedre, og jeg f.eks er invitert på fest, så blir jeg syk i bihulene igjen! Får aå vondt i bihulene, ører og hode sammenheng eller uflaks. Hva tror dere? Anonymkode: 485e6...eb8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 De påfølgene dagene altså.. Anonymkode: 485e6...eb8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Ja, absolutt. Den energien kroppen din trenger til å gjøre deg frisk blir jo i stedet brukt på å bryte ned alkoholen. Ta den en hvit måned, hvil mye, spis sunt og få i deg mye frukt, så er du nok god som ny. Anonymkode: 46f4e...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, absolutt. Den energien kroppen din trenger til å gjøre deg frisk blir jo i stedet brukt på å bryte ned alkoholen. Ta den en hvit måned, hvil mye, spis sunt og få i deg mye frukt, så er du nok god som ny. Anonymkode: 46f4e...ad3 Men dette er jo snakk om kronisk liksom… kjenner det er veldig irriterende at jeg omtrent får ny akutt betennelse hver gang jeg har gått ut de siste månedene fortsatt skikkelig vondt fra fredagen. 😕 Anonymkode: 485e6...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå