Skravla Skrevet 31. januar 2006 #21 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Nei, og jeg kommer aldri til å bli det heller slik jeg ser det. Jeg har endel imot slikt ← Håper du vet (og forstår) at det er veldig mye takket være fagorganisasjoner og vi som er organisert at vi har mange av de goder i arbeidslivet som vi tross alt har. Også mye av lovverket knyttet til arbeidslivet er kommet pga fagforeningene. Endret 31. januar 2006 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. januar 2006 #22 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er medlem i Utdanningsforbundet og sitter i styret der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 31. januar 2006 #23 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har studentmedlemskap i FO, som er fagforeningen for barnevern og sosionomer (husker ikke nøyaktig hva FO står for...) De har mange interessante kurs, både for de som er ferdigutdanna og for oss som fortsatt studerer. En kjempeorganisasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 31. januar 2006 #24 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er med i Tekna, forening for master/siving i naturvitenskap og teknologi. Er ikke aktiv utover å lese Teknisk Ukeblad når det dumper ned i postkassen min, men skylder på at jeg ikke er ferdig utdannet ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #25 Del Skrevet 31. januar 2006 Håper du vet (og forstår) at det er veldig mye takket være fagorganisasjoner og vi som er organisert at vi har mange av de goder i arbeidslivet som vi tross alt har. Også mye av lovverket knyttet til arbeidslivet er kommet pga fagforeningene. ← JJa, dette er jeg klar over. Men jeg er imot lover som regluerer slikt, jeg mener det bør være opp til arbeidsplassene og arbeidstakerne å skrive kontraker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. januar 2006 #26 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er sivilingenør og organgisert i Tekna, som hører inn under Akademikerne. Jeg har tidligere vært tillitsvalgt, men er ikke det for tiden pga arbeidsituajsonen. Er litt upraktisk for tiden rett og slett. Men kan godt tenke meg å bli det igjen når det passer bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 31. januar 2006 #27 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er også medlem av Tekna. Tror jeg, ihvertfall, det er mulig jeg glemte å betale forrige kontigent. Aktiv er jeg på ingen måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. januar 2006 #28 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er medlem i utdanningsforbundet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 31. januar 2006 Nei, og jeg kommer aldri til å bli det heller slik jeg ser det. Jeg har endel imot slikt ← JJa, dette er jeg klar over. Men jeg er imot lover som regluerer slikt, jeg mener det bør være opp til arbeidsplassene og arbeidstakerne å skrive kontraker ← Interessant at du er imot lover som regulerer arbeidstakernes rettigheter og plikter, og som gjør at alle arbeidstakere får en best mulig hverdag! Har du lyst til å utdype det litt mer? Hvordan ser du for deg at disse kontraktene skulle skrives da? (Ingen kritikk, er bare interessert i å se ditt syn siden du har et ganske annet syn enn meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #30 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er organisert i Norsk Arbeidermandsforbund (NAF), men er ikke aktiv lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #31 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er medlem av Forskerforbundet, men det ville være ren og skjær løgn å si at jeg er aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 31. januar 2006 #32 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er medlem i et LO-forbund. Er ikke så aktiv, men er fagforeningsrepresentant i Tilsettingsrådet og er med på intervjuer ved tilsettinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #33 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er organisert i Norsk Arbeidermandsforbund (NAF), men er ikke aktiv lenger. ← Er du mannlig industriarbeider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #34 Del Skrevet 31. januar 2006 NITO og TEKNA må være de flinkeste Akademiker-forbundene til å forhandle fram svært gode lønninger til sine medlemmer i lokale forhandlinger! Utdanningsforbundet og NSF er også gode på å forhandle bra i lønn for sine medlemmer i lokale oppgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 31. januar 2006 #35 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er passivt medlem i Hotell- og restaurantarbeiderforbundet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesle Vesla Skrevet 1. februar 2006 #36 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg er aktivt medlem i HRAF og LO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloe Vera Skrevet 1. februar 2006 #37 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei, vesle vesla! Flere enn meg som har nattevakt på hotell i natt, forstår jeg! Fortsatt god vakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå