AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Vet jo at kaffe kan få tarmene igang, men jeg blir så utrolig dårlig i magen av det! Kan reagere på mat også, men kaffen tar kaka, og det har bare blitt verre med årene. Jeg blir like dårlig som om jeg skulle ha blitt matforgiftet. Andre som opplever liknende? Anonymkode: 9e8af...14c
Dorma Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet jo at kaffe kan få tarmene igang, men jeg blir så utrolig dårlig i magen av det! Kan reagere på mat også, men kaffen tar kaka, og det har bare blitt verre med årene. Jeg blir like dårlig som om jeg skulle ha blitt matforgiftet. Andre som opplever liknende? Anonymkode: 9e8af...14c Så hvorfor konsumerer du det om du blir like dårlig som du ville blitt ved matforgiftning ? 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Ja, jeg også. Det varierer litt avhengig av hvilken mengde og hyppighet jeg drikker kaffen, men hvis jeg drikker det to dager på rad så sitter jeg på do med magekramper i opptil en time innen 30 minutter etter inntak. Anonymkode: 15e49...bf1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Dorma skrev (1 minutt siden): Så hvorfor konsumerer du det om du blir like dårlig som du ville blitt ved matforgiftning ? Det er ikke det innlegget mitt handler om? Anonymkode: 9e8af...14c
Dorma Skrevet 29. januar 2024 #5 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke det innlegget mitt handler om? Anonymkode: 9e8af...14c Noen tåler ikke kaffe, andre gjør. Om du blir så dårlig så er det jo meget spesielt å fortsette å konsumere dette. 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 Dorma skrev (1 minutt siden): Noen tåler ikke kaffe, andre gjør. Om du blir så dårlig så er det jo meget spesielt å fortsette å konsumere dette. Ja, jeg har jo drukket kaffe i mange år, og er veldig glad i kaffe. Kunne drikke kaffe uten problemer før, men det har som sagt blitt verre med årene, og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Anonymkode: 9e8af...14c
Dorma Skrevet 29. januar 2024 #7 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har jo drukket kaffe i mange år, og er veldig glad i kaffe. Kunne drikke kaffe uten problemer før, men det har som sagt blitt verre med årene, og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Anonymkode: 9e8af...14c Du har vell utviklet intoleranse. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har jo drukket kaffe i mange år, og er veldig glad i kaffe. Kunne drikke kaffe uten problemer før, men det har som sagt blitt verre med årene, og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Anonymkode: 9e8af...14c Man blir jo ofte verre av ting man ikke tåler, om man fortsetter å utsette seg for det Anonymkode: 3df6f...8aa 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Skrevet 29. januar 2024 Mannen min har IBS og kaffe er noe av det han tåler dårligst. Har blitt verre med årene. Han tåler pulverkaffe best. Anonymkode: 2cd4f...f77 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Skrevet 29. januar 2024 Hos meg har dette skjedd det siste året og det har skjedd i sammenheng med andre intoleranser jeg har utviklet. Det startet med pollenallergi, gikk over til trenøttallergi som forverret pollenallergien. Deretter ble jeg følsom for flere ferske frukter og nå også kaffe. Det er sammenheng mellom allergier og intoleranser, de kommer svært ofte sammen. Anonymkode: 15e49...bf1 1
Stoltskeiv Skrevet 29. januar 2024 #11 Skrevet 29. januar 2024 Jeg blir veldig dårlig i magen om jeg drikker kaffe før å ha spist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå