Gå til innhold

Remas store "priskutt"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,da fryser Rema priser igjen på masse varer. Håper alle leser kundeavisen å ser hvor rause Rema er. Det meste er jo priset ned med 10-50 øre! Altså under ei krone! Så for oss forbrukere,vil vi jo ikke merke dette i det hele tatt da vi ikke betaler med 50 øre lengere.

Latterlig og misvisende kampanje synes jeg.

Anonymkode: 9f465...354

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo mange kr til slutt

Anonymkode: 27d77...f54

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du kjøper en vare som tidligere kostet 20.70 og er reduser til 20.60, betaler du mindre da?

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om Wasa Husmann er priskuttet, men ser den er blant de som averteres... for bare kr 25 og-noe... (stor pakke). 
Kjøper slike pakker stadig vekk uten å særlig tenke på prisen, er jo ikke dyrt uansett. Kikket på Meny da jeg var der på lørdag.. kostet kr 21 og-noe, så... følg med folkens!! 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du kjøper en vare som tidligere kostet 20.70 og er reduser til 20.60, betaler du mindre da?

Hvis du betaler med kort, noe de fleste gjør, så sparer du de 10 ørene ja. 
Ikke at det er noe kutt å skryte av i det tilfellet. 

Anonymkode: 7d3e9...c7e

• Liker 2
Skrevet

Feil! Jeg så opptil flere produkter som var nedsatt med 1,50!

:ironi:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kjøper du alle 200 varene så sparer du vell maks 6 kr. Priskuttet er bare latterlig. 95% av varene har et priskutt mellom 10-30 øre. Og det er hovedsakelig remas egne rævva merkevarer. Dette er bare flaut på deres vegne. Når kiwi kutter, så kutter de med større summer, mye merkevarer og matvarer folk faktisk trenger og kjøper. 

Anonymkode: 722df...f69

• Liker 7
Skrevet

Nå er jo ikke poenget med prisfrys først og fremst at prisene er kuttet, men at de lover at de ikke går opp før et visst tidspunkt.

Anonymkode: 6875e...b41

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er jo ikke poenget med prisfrys først og fremst at prisene er kuttet, men at de lover at de ikke går opp før et visst tidspunkt.

De kjører to parallelle kampanjer, en prisfrys og en priskutt.

• Liker 1
Skrevet
Pringle skrev (11 minutter siden):

Feil! Jeg så opptil flere produkter som var nedsatt med 1,50!

:ironi:

Wow, det fikk jeg ikke med meg. Da skal jeg rett til Rema å hamstre i dag!🤭

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De setter dem som regel opp rett før prisfrys da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja… 10 øre

• Liker 1
Skrevet

Jeg la merke til at det blant frosne rundstykker var fryst pris på en vare, mens andre sammenlignbare rundstykker som ikke hadde prisfrys var vesentlig billigere. De regner vel med at folk tolker lappene med prisfrys som noe som er billig, selv om andre varianter kan ha bedre pris. 

Anonymkode: 0354c...88b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ganske latterlig. Skikkelig priskutt ja rema 😂

Anonymkode: a4649...730

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg la merke til at det blant frosne rundstykker var fryst pris på en vare, mens andre sammenlignbare rundstykker som ikke hadde prisfrys var vesentlig billigere. De regner vel med at folk tolker lappene med prisfrys som noe som er billig, selv om andre varianter kan ha bedre pris. 

Anonymkode: 0354c...88b

Det er et veldig utbredt triks.

Og det virker, dessverre. (Det er derfor det brukes så ofte.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Betaler man kontant, som mange pensjonister i min gate gjør, betaler man 21. Så jada 

Anonymkode: c294d...914

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Wow, det fikk jeg ikke med meg. Da skal jeg rett til Rema å hamstre i dag!🤭

Å shit, hva skal du bruke alle pengene du kommer til å spare? Har du en plan? Rolig nå, her må det planlegges!

Anonymkode: c294d...914

• Liker 3
Skrevet

C576863D-A64B-4ECC-A639-5331F98226DC.thumb.png.e1eef71b9ee1885b6296ea0263f3bb29.png7EC4D20C-7D88-473F-962B-29DFE3A49438.thumb.png.5b19e777c18d6d637bf71ecbb3de3c84.png

ja helt enig. Se disse eksemplene her. De har satt ned de fleste varene i kapanjen med 20-øre-3 kr. 
har tipset vg, dagblad, Forbrukerrådet og Nettavisen om det .

å sette ned ting 1 kr og så kalle det tilbud/priskutt er misvisende feil reklame. Såbn tilbud er bare provoserende. 
de har kun satt ned for å kunne si at de gjorde det, og lure godtroende til å tro det er billigere der enn det er

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg føler meg mest fornærmet over, de latterlige kuttene eller de latterlige varene 🤔

• Liker 2
Skrevet

Jeg lo godt da jeg så dette såkalte priskuttet. De har god humor de som fant på dette stuntet 😆

Anonymkode: 9ccc6...1b7

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...