AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Har blitt ufrivillig alene, og siden jeg ikke er noe "springchicken" lenger har jeg panikk for å være alene livet ut, siden jeg har det aller best i forhold. Som singel og alene er jeg deprimert og lat. Har pga sykdom et lite nettverk rundt meg, så tidligere kjæreste var liksom livet mitt, og det var nok for meg. Kan noen se en lysning i fremtiden? Anonymkode: 3bdc3...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har blitt ufrivillig alene, og siden jeg ikke er noe "springchicken" lenger har jeg panikk for å være alene livet ut, siden jeg har det aller best i forhold. Som singel og alene er jeg deprimert og lat. Har pga sykdom et lite nettverk rundt meg, så tidligere kjæreste var liksom livet mitt, og det var nok for meg. Kan noen se en lysning i fremtiden? Anonymkode: 3bdc3...c63 Jeg tenker at du bør jobbe for å finne en lysning. Sette deg små mål, prøve å komme deg littegrann mer ut . Jeg vet ikke hvordan sykdommen hemmer, men håper du får det til. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Har evner, men må bare si at dette er helt opp til deg. Vi har fortsatt fri vilje, og tidslinjene forandrer seg ofte. Det du burde spurt en klarsynt om - er hvordan du kan jobbe deg best mulig ut av depresjonen ❤️ Anonymkode: 7235b...d4c 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har evner, men må bare si at dette er helt opp til deg. Vi har fortsatt fri vilje, og tidslinjene forandrer seg ofte. Det du burde spurt en klarsynt om - er hvordan du kan jobbe deg best mulig ut av depresjonen ❤️ Anonymkode: 7235b...d4c Har jeg en depresjon mener du? Jeg er nedtrykt, er i sorg og alt er kaos i hodet. Hadde jeg fungert bedre pga sykdommen hadde psyken vært bedre også tenker jeg. Ts Anonymkode: 3bdc3...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Kan se på det, men trenger dato for når du er født. Gjerne klokkeslett også. Er ikke synsk, men eksperimenterer litt med astrologi. Anonymkode: 1d6bc...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan se på det, men trenger dato for når du er født. Gjerne klokkeslett også. Er ikke synsk, men eksperimenterer litt med astrologi. Anonymkode: 1d6bc...2a9 04.02 i 5 tiden om morgenen tror jeg. Ts Anonymkode: 3bdc3...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 04.02 i 5 tiden om morgenen tror jeg. Ts Anonymkode: 3bdc3...c63 Trenger årstallet ditt også, om du er komfortabel med å gi det. Anonymkode: 1d6bc...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan se på det, men trenger dato for når du er født. Gjerne klokkeslett også. Er ikke synsk, men eksperimenterer litt med astrologi. Anonymkode: 1d6bc...2a9 La oss for debattens skyld si at du «ser» vedkommende blir alene resten av livet. Ville du sagt det det, og kanskje ødelagt livet til hen som spør enda mer, eller ville du løyet? Til TS, er du sikker på at du vil vite dette? Nå tror ikke jeg på spådommer uansett. men de som gir dem må enten lyve eller såre når de «ser» noe negativt. Tenk på det, ts! Anonymkode: 4f3cc...acd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har jeg en depresjon mener du? Jeg er nedtrykt, er i sorg og alt er kaos i hodet. Hadde jeg fungert bedre pga sykdommen hadde psyken vært bedre også tenker jeg. Ts Anonymkode: 3bdc3...c63 Sorgen er tung og vond, men husk at det blir sakte men sikkert lettere. Jeg holder med deg og ønsker deg bedre tider og framgang . ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har blitt ufrivillig alene, og siden jeg ikke er noe "springchicken" lenger har jeg panikk for å være alene livet ut, siden jeg har det aller best i forhold. Som singel og alene er jeg deprimert og lat. Har pga sykdom et lite nettverk rundt meg, så tidligere kjæreste var liksom livet mitt, og det var nok for meg. Kan noen se en lysning i fremtiden? Anonymkode: 3bdc3...c63 Jeg er klarsynt. Jeg ser at det allerede har dukket opp en gammel venn i din nærhet, som kanskje er en god kandidat. Om dere ikke passer sammen til kjørlighet, han det hende denne personen er en venn, som har et nettverk, som kan gjøre at du vil møte noen. Jeg ser håndarbeidsaktiviteter, men det kan også være noe mer maskulint, som mekking eller snekring. Jeg ser et sted der folk reparerer og skaper noe med sine hender, og at det er en arena der folk treffes. Føler du at jeg er inne på noe TS? Anonymkode: cd2c5...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er klarsynt. Jeg ser at det allerede har dukket opp en gammel venn i din nærhet, som kanskje er en god kandidat. Om dere ikke passer sammen til kjørlighet, han det hende denne personen er en venn, som har et nettverk, som kan gjøre at du vil møte noen. Jeg ser håndarbeidsaktiviteter, men det kan også være noe mer maskulint, som mekking eller snekring. Jeg ser et sted der folk reparerer og skaper noe med sine hender, og at det er en arena der folk treffes. Føler du at jeg er inne på noe TS? Anonymkode: cd2c5...1ee Det dukket opp en gammel veninne jeg ikke hadde hatt kontakt med på 20 år helt plutselig i julen, og det var overraskende og hyggelig (tror jeg). Vi har ikke møtt hverandre enda, men har tekstet og snakket på tlf. Noen mann har jeg ikke sett enda. Ts Anonymkode: 3bdc3...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det dukket opp en gammel veninne jeg ikke hadde hatt kontakt med på 20 år helt plutselig i julen, og det var overraskende og hyggelig (tror jeg). Vi har ikke møtt hverandre enda, men har tekstet og snakket på tlf. Noen mann har jeg ikke sett enda. Ts Anonymkode: 3bdc3...c63 Men det kan godt hende du er innpå noe ja. Ble kjent med en mann før jul som har blitt en venn og han er kreativ, men han er gift og det er kun vennskap. Ts Anonymkode: 3bdc3...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #13 Del Skrevet 1. februar Jeg er alene selv og har lite nettverk. Det kan være en mening at du er alene. Det trenger ikke være for alltid, men en periode for å lære finne frem til deg selv og din egen kjærlighet inni deg. Vite hvem du er fullt ut uten distraksjoner fra andre. Meditasjon kan være fint eller visualiseringsmeditasjon for å komme mer kontakt med seg selv. Anonymkode: f797b...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 5. februar #14 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 18.10): Jeg er klarsynt. Jeg ser at det allerede har dukket opp en gammel venn i din nærhet, som kanskje er en god kandidat. Om dere ikke passer sammen til kjørlighet, han det hende denne personen er en venn, som har et nettverk, som kan gjøre at du vil møte noen. Jeg ser håndarbeidsaktiviteter, men det kan også være noe mer maskulint, som mekking eller snekring. Jeg ser et sted der folk reparerer og skaper noe med sine hender, og at det er en arena der folk treffes. Føler du at jeg er inne på noe TS? Anonymkode: cd2c5...1ee OK. Da vet du at det er dette du skal passere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 5. februar #15 Del Skrevet 5. februar Du vil vel ikke legge livet ditt i andres hender? For oss vanlige er det ingen for-sikring i livet, det er bare de som halter som har et forutbestemt livsløp, jf. Gjensidige. Litt flåsete, men det er noe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå