Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Det er mye lykke og flotte forvetninger her på sidene;-) Veldig jentete! Men er det noen som får litt kalde føtter innemellom? Jeg er av forskjellige årsaker kommet pittelitt i tvil.............. Kanskje man aldri kan bli helt sikkert, og ingen er jo perfekte. Hva med mennen deres, har de litt kalde føtter når vi damer planlegger for fulle mugger? Vi kan vel bli litt voldsomme i slike sammenhenger?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har kalde føtter så det holder............
Lassie Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Vil ikke akkurat si jeg har kalde føtter nei. Vi har snakket om bryllupet flere ganger, snakket om hva vi går til, at det da skal være OSS resten av livet, at vi aldri vil kjenne en annen person "under huden" og - (det har jo noe å si) at vi aldri vil ha sex med noen andre. Vi er likevel veldig sikre på hva vi går til og at vi faktisk ønsker dette begge to. Klart - har man hatt en drittdag og kranglet skikkelig eller noe, så skal jeg innrømme at jeg i en brøkdel av et sekund kan tenke "skal vi fortsette sånn resten av livet???" - men jeg er jo like blid igjen etter et halvt minutt og da tenker jeg at "jippi, vi skal fortsette sånnt resten av livet!!" - så jeg kan ikke kalle det kalde føtter, gitt. Dessuten krangler vi så sjelden likevel, så derfor er det ikke noe å tenke på heller. Gjest ovenfor her; hva mener du med "kalde føtter så det holder" ? Angrer du på å ha fridd/svart ja?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Hvorfor ikke la mennene bestemme like mye som dere og innlemme dem i planleggingen? Forstår ikke hvorfor brudene skal planlegge så voldsomt og mennene skal være på sidelinjen? Ikke rart det kan bli litt ufred av slikt.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Min kommende mann har i disse stunder vist seg veldig interessert i det som skjer, og har vært med på all planlegging med liv og lyst. Det tror jeg er lurt, og har gjort at jeg har blitt enda mer sikker siden han og viser at dette er noe han gleder seg til.. Håper de kalde føttene går seg en tur for å få i seg varmen igjen da.
Gjest Olava Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 Her planlegger vi alt sammen, vi ← Vi også! Jeg skal jo ikke gifte meg med meg selv heller...
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hvorfor ikke la mennene bestemme like mye som dere og innlemme dem i planleggingen? Forstår ikke hvorfor brudene skal planlegge så voldsomt og mennene skal være på sidelinjen? Ikke rart det kan bli litt ufred av slikt. ← Forstår du ikke at jenter og gutter er FORSKJELLIGE: Jenter liker å planlegge. Gutter kan like å delta, men sambo sier til meg at det er nok mer en "jenteting". Vi planlegger det viktigste sammen, men feks invitasjonene elsket jeg å lage & finne blomster feks. Så det du sier nå, er det samme som "hvorfor kobler ikke jentene til dataen, og konverterer på pc'en" Fordi vi interesserer oss ikke såmye og kan ikke sånt!! :grine2: Endret 31. januar 2006 av Epica
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Forstår du ikke at jenter og gutter er FORSKJELLIGE: Jenter liker å planlegge. Gutter kan like å delta, men sambo sier til meg at det er nok mer en "jenteting". Vi planlegger det viktigste sammen, men feks invitasjonene elsket jeg å lage & finne blomster feks. Så det du sier nå, er det samme som "hvorfor kobler ikke jentene til dataen, og konverterer på pc'en" Fordi vi interesserer oss ikke såmye og kan ikke sånt!! :grine2: ← Da får vi konkludere med at alle er forskjellige Poenget var vel at noen fikk kalde føtter, og det var en kommentar til det.
Floja Felíz Skrevet 31. januar 2006 #11 Skrevet 31. januar 2006 Det er bare EN ting som plager meg i forhold til bryllupet vårt. Det er så utrooooooooooooolig, forbaska lenge til!!!!! Jeg vil ut og prøve kjoler snart!!!!!! Kalde føtter er nok veldig vanlig når man plutselig oppdager at man midt oppi all planleggingen faktisk skal GIFTE seg. Det er jo en big deal og man gjør det ikke uten å tenke seg om. Det hører med, så man får vel bare ta det som en del av pakken. Det går nok over, skal du se!!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #12 Skrevet 31. januar 2006 Hmm... litt over 5 uker igjen og ikke spor av kald fot her Samboer har fått nye sko så han skal holde varmen han også!
Gjest Kalde føtter Skrevet 31. januar 2006 #13 Skrevet 31. januar 2006 Min kjære fikk så kalde føtter at hele bryllupet ble avlyst....
LilleMy28 Skrevet 31. januar 2006 #14 Skrevet 31. januar 2006 3 mnd før bryllupet, når alt var ferdig planlagt og booket, det gjenstod kun å sette frimerke på invitasjonene: han fikk skikkelig kalde føtter og avlyste bryllupet.... Han prøvde seg først med om vi ikke skulle utsette det ett år, men vi hadde jo betalt masse i depositum og kjøpt inn en del utstyr allerede.... Så det endte som sagt med avlyst bryllup. Vi holdt sammen ett års tid etter det, da ville han plutselig gifte seg igjen, men da var det nok for meg og jeg gjorde det slutt. Måte på!
Leo Skrevet 31. januar 2006 #15 Skrevet 31. januar 2006 Bedre å høre på føttene og avlyse enn å gjøre som meg; Gjennomføre og ta ut separasjon etter fire måneder fordi føttene bare ble kaldere og kalder. Ren skjær idioti!!!
Gjest kald Skrevet 27. juni 2007 #16 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har også hatt litt kalde føtter i det siste. ... Vi er så unge, men har vært sammen i 6,5 år. Har begynnt å lure litt på hvordan man vet at man elsker hverandre. Hvordan vet man at det ikke bare er det samme gammle, trygge? Er jo ufattelig glad i han. Vi har samme mål med livet, og krangler nesten aldrig. Vi har det veldig bra og jeg savner han hvis han ikke er hjemme, men alikevel er det vanskelig å definere kjærlighet. Hvordan vet jeg at han er den rette og at jeg ikke kommer til å forelske meg i noen andre? Hmmm... Ikke så greit dette!
Gjest 3llie Skrevet 27. juni 2007 #17 Skrevet 27. juni 2007 Kan vel ikke akkurat kalle det kalde føtter, men jeg har begynt å grue meg veldig. Kommer vel til å skjelve hele veien opp til alteret, er ikke så glad i å ha mange øyne på meg. Talen kommer også til å bli tøff. Men det er ikke snakk om å ombestemme seg! Vi gjør det meste sammen vi også, men har ved flere anledninger opplevd at han blir irritert og han har sagt rett ut at han ikke vil spørres om sånne små detalj ting og tang. Interessert er han, veldig, han snakker jo ikke om annet for tiden.. men de små detaljene vil han altså spares for. Det er vel ganske typisk for menn det.
Kykkelikokos Skrevet 27. juni 2007 #18 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har også hatt litt kalde føtter i det siste. ... Vi er så unge, men har vært sammen i 6,5 år. Har begynnt å lure litt på hvordan man vet at man elsker hverandre. Hvordan vet man at det ikke bare er det samme gammle, trygge? Er jo ufattelig glad i han. Vi har samme mål med livet, og krangler nesten aldrig. Vi har det veldig bra og jeg savner han hvis han ikke er hjemme, men alikevel er det vanskelig å definere kjærlighet. Hvordan vet jeg at han er den rette og at jeg ikke kommer til å forelske meg i noen andre? Hmmm... Ikke så greit dette! Det er vel aldri noen som kan vite med sikkerhet at man aldri kommer til å forelske seg i noen andre. Forskjellen er jo at man er villig til å kjempe for forholdet og komme gjennom det vanskelige og vonde, og ikke leve ut en eventuell forelskelse. Kan du se for deg dere få barn sammen, og at dere blir gamle sammen?
Kath Skrevet 27. juni 2007 #19 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har kalde føtter angående kjolen min jeg......... Den sitter ikke like pent på som den jeg prøvde, selv om det er den samme bare ny.... Jeg har ikke kalde føtter for å gifte meg med den jeg elsker høyest. Akkurat her og nå er det denne personen jeg ser i mine fremtidsplaner, det er han jeg vil ha mine barn med, det er han jeg vil komme hjem til og det er han jeg vil oppleve alt med! :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #20 Skrevet 28. juni 2007 Hvorfor ikke la mennene bestemme like mye som dere og innlemme dem i planleggingen? Forstår ikke hvorfor brudene skal planlegge så voldsomt og mennene skal være på sidelinjen? Ikke rart det kan bli litt ufred av slikt. Hadde min mann ønsket kunne gjerne gjort mer, men han ønsket ikke det. Han ble spurt om alt da, og var veldig fornøyd Jeg har også hatt litt kalde føtter i det siste. ... Vi er så unge, men har vært sammen i 6,5 år. Har begynnt å lure litt på hvordan man vet at man elsker hverandre. Hvordan vet man at det ikke bare er det samme gammle, trygge? Er jo ufattelig glad i han. Vi har samme mål med livet, og krangler nesten aldrig. Vi har det veldig bra og jeg savner han hvis han ikke er hjemme, men alikevel er det vanskelig å definere kjærlighet. Hvordan vet jeg at han er den rette og at jeg ikke kommer til å forelske meg i noen andre? Hmmm... Ikke så greit dette! Du kan aldri vite det. Kan hende du forelsker deg også, men vil du etter for det. Skjønner godt at det er lett å være usikker når man er ung og har vært sammen så lenge. Men det er jo positivt også. Går nok fint skal du se. Kan du forestille deg å leve sammen med en annen? Jeg har kalde føtter angående kjolen min jeg......... Den sitter ikke like pent på som den jeg prøvde, selv om det er den samme bare ny.... Får du den sydd til da? Det burde jo være mulig å få den like fin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå