Gå til innhold

Hjelp, har grodd fast i jeansene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 40-årene, og innså her om dagen at jeg har stort sett gått i jeans siden jeg var 19. Det er jo ulike jeans, men likevel litt traust og kjedelig. Jeg hadde mye bedre stil som tenåring, da gikk jeg i skjørt og pene bukser. Så jeg vet ikke hva som skjedde?

Men til saken: kan noen anbefale meg noen gode alternativer? F.eks chinos eller andre stoffbukser som er behagelige og tåler å brukes mye? Jeg er 1.63 høy, så må være bukser som ikke er så lange. Og ikke for business-aktige, føler meg fort litt overpynta…

Anonymkode: c6703...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er galt med jeans? De kan "kles opp" eller "ned" og er versetime og kan brukes til nesten alt? Å finne jeans som passer ens figur er vanskelig nok og har man først funnet dem syns jeg godt man kan kle seg i jeans hver dag om det så må være og heller variere hva man har til.. 
Når det er sagt kommer ogsp jeans i flere farger og ulike vasker, mosmosh for eksempel har jeans til "alt" samme med Lois, fra de sorte som ser ut som dressbuker til de som er så steinvasket og lyse at de nesten er som sommerbukser å regne.. Jeans er supert! 

Anonymkode: 37c65...e79

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jo, er jo enig i det og. Men er det en norsk ting, det der med at jeans passer til «alt»? Jeg har en mange utenlandske kolleger, og de er sjelden å se i jeans. Ikke fordi man alltid må tenke på hva alle andre mener, men jeg har egentlig et ønske om å se litt mindre traust ut. 

Anonymkode: c6703...93a

Skrevet

Jeg stemmer for mer variasjon enn jeans! Men tror du må finne deg i at du føler deg mer pyntet, siden du er så vant til alltid å gå i jeans. Ta deg en shoppingtur og prøv noen chinos eller dressbukser. Eller hva med skjørt eller kjole? 

Anonymkode: d93b5...79f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...