AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #1 Skrevet 29. januar 2024 Er det noen som vet svaret og kan hjelpe meg? Jeg føler meg så dum, men jeg er forvirret. Jeg satte opp forventet inntekt + godtgjørelsen jeg får for firmabilen min på lønnsinntekter. For sikkerhets skyld ringte jeg Skatteetaten, men der fikk jeg beskjed om at lønnsinntekt kun skulle være oppført med faktisk lønn og bilen skulle føres på overskudd av utgiftsgodtgjørelse. Følte meg fremdeles usikker og spurte chatboten til Skatteetaten. Da får jeg svar om at det første jeg gjorde var riktig. Så nå er jeg enda mer forvirret. Anonymkode: 1e9b1...be7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Det spiller ingen rolle. For skattekort er inntekt inntekt. På skattemeldingen fører du de ulike som oppgitt fra Skatteetaten, dersom de ikke er rapportert riktig fra arbeidsgiver. Anonymkode: 481d7...dd9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Er det så farlig hvor det står på skattekortet? Er skattemeldingen som betyr noe til slutt Anonymkode: 01a21...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå